برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کیت تعمیر دیسک بلو-ری BLU-RAY DISC REPAIR KIT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت تعمیر دیسک بلو-ری BLU-RAY DISC REPAIR KIT کد 12286 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیت تعمیر دیسک بلو - ری BLU-RAY DISC REPAIR KIT  محصولی است ایده آل برای از بین بردن خش های CD ، DVD و Blu-Ray و همچنین دیسک های بازی. دیسک های بلو - ری لایه ی محافظی نازک تر از CD ها و DVD ها دارند و به همین دلیل به مراتب آسیب پذیر تر می باشند. کیت تعمیر بلو - ری شامل یک مایع پولیش انحصاری و ثبت شده و یک دستمال مخصوص می باشد. جهت از بین بردن خش ها کافی است مقداری از مایع را بر روی قسمت مورد نظر ریخته و با پارچه ی مخصوص با فشار اندک از قسمت داخل به خارج مایع را تمیز نمایید. برای خش های عمیق تر کافی است چند مرحله این کار را تکرار نمایید. پس از ازبین رفتن خطوط نیز دیسک را با آب شستشو دهید. قطعا پس از استفاده از کیت تعمیر بلو - ری از تاثیرات آن شگفت زده خواهید شد. از این کیت با همان روش ذکر شده می توانید تمام دیسک های خراب خود را تعمیر و بازسازی نمایید. 

در ویدیو زیر نمایش ظاهری کیت تعمیر دیسک بلو - ری را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیت تعمیر دیسک بلو - ری BLU-RAY DISC REPAIR KIT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کیت تعمیر دیسک بلو - ری BLU-RAY DISC REPAIR KIT را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کیت تعمیر دیسک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم