برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic HC-VX980 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic HC-VX980 Camcorder کد 11597 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic HC-VX980 Camcorder محصولی از سری دوربین های 4Kشرکت پاناسونیک می باشد.
در دورانی که تکنولوژی تقریبا دقیقه به دقیقه پیش میرود، انتشار HC-VX980 در سال 2016 یک گزینه با کیفیت بالا با طیف گسترده ای از ویژگی های اضافی را فراهم می کند. 4K ویژگی فوق العاده عالی جدیدی است که دوربین ها را به یک دستگاه چند منظوره شبیه به یک گوشی هوشمند، البته با کیفیت فوق العاده ، بدل می کند. دوربین فیلمبرداری HC-VX980 باریک و سبک وزن است و  همراهی کامل برای تمام رویدادها می باشد، همچنین Wi-Fi داخلی آن نیز کمک شایانی به بهره برداری از این دوربین می نماید.
به عنوان یک کاربر عادی دوربین تلفن های هوشمند، زمانی که از یک دوربین فیلمبرداری استفاده می کنید، کاملا متوجه آنچه از دست داده اید خواهید شد. در دوربین HC-VX980 با ترکیب فن آوری های پیشرفته تصویربرداری مانند لنز LEICA DICOMAR، سنسور BSI و Crystal Engine 4K، تصاویری زیبا با چهار برابر رزولوشن Full-HD ضبط  خواهید کرد. همچنین قابلیت ضبط در حالت عکس، کاربر را قادر می سازد عکس های 8 مگاپیکسلی را از لحظات ، مانند دوربینهای  SLR ، ثبت نماید. 

پاناسونیک VX980

در داخل دوربین HC-VX980 یک حسگر CMOS با ابعاد 1/2.3 اینچ با 8.29 مگاپیکسل قرار دارد که می تواند تصاویری با کیفیت Ultra HD در 24 یا 25 فریم بر ثانیه را با فرمت MP4 ضبط نماید. همچنین مجهز به منظره یاب الکترونیکی ، زوم خودکار و قابلیت ضبط تصاویر به صورت کند یا سریع نیز می باشد. 
عملکرد بی سیم چند دوربینه در  VX980 ، این امکان را فراهم می کند تا سه گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن به عنوان زاویه های اضافی دوربین پیکربندی شوند و پس از آن می توانید دو مورد را انتخاب کنید تا داخل تصویر اصلی قرار گیرد. این عملکرد برای ضبط رویدادهایی چون مسابقات ورزشی بسیار کارآمد می باشد. به علاوه دوربین VX980 قابل نصب برر روی پایه نیز می باشد و دارای خروجی میکروفون و هدفون است. 

پاناسونیک VX980

پاناسونیک که همیشه در تنظیمات دستی بسیار سخاوتمند عمل کرده است این بار نیز در دوربین VX980 این امکان را ایجاد کرده تا تمامی تنظیمات را بتوان به صورت دستی نیز انجام داد. دوربین فیلمبرداری پاناسونیک VX980 با شرایط نور مخلوط سازگار است و دارای یک لرزشگیر بسیار قوی می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HC-VX980 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری پاناسونیک Panasonic HC-VX980 Camcorder را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
6.5*7.3*13.9 میلیمتر
وزن
350 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F1.8‎-F3.6
بزرگنمایی اپتیکال
20x
بزرگنمایی دیجیتال
60x/1500x
توضیحات لرزشگیر تصویر
Optical & Digital
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
6784x3816 پیکسل
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/2 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
چشمی
دارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
صدا
AACDolby Digital 2chDolby Digital 5.1
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
کنترل کننده (ریموت)
نگه دارنده موبایل و تبلت
دارد
سایر قابلیت ها
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم