برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین عکاسی کانن Canon lens 18.135 STM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین عکاسی کانن Canon lens 18.135 STM کد 11522 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن Canon lens 18.135 STM 18.135 STM یک لنز پیشرفته بوده و ارتقاء یافته لنز IS 18.55mm می باشد که با بزرگنمایی اپتیکال 7.5x و وزن و حجم کم می تواند در تمامی موارد عکاسی مورد استفاده قرار گرفته و تصاویری خارج از انتظارات شما را ثبت نماید. لنز 18.135 دارای 4 فیلتر می باشد که قادر است در محدوده زوم لرزش را اصلاح نمایدد و در فیلمبرداری و عکاسی قابلیت مشابه دارد. همچنین دارای تله 0.28x در حداکثر بزرگنمایی می باشد و با این قابلیت می توان از اجسام بسیار کوچک نیر عکسبرداری نمود. این لنز EF-S از دوربین فیلمبرداری کانن EOS Rebel T4i DSLR برای فیلم AF مناسب بوده و  در حین فیلمبرداری با استفاده از یک سیستم زوم جدید به نام "شش گروه" و اتخاذ یک مکانیزم جهت قدم زنی و تمرکز پشتیبانی می کند. فوکوس اتوماتیک با سرعت بالا به لطف سیستم فوکوس داخلی و پردازنده با سرعت بالا و الگوریتم AF بهینه سازی شده ، نتیجه فوق العاده ای را به شما نشان خواهد داد. 

لنز کانن

نخستین بار کمپانی کانن بود که مکانیزم Dynamic IS را برای لنزهای خود طراحی نمود که توسط آن ویدیو های ضبط شده در اثر حرکت ناشی از راه رفتن تثبیت شده و از لرزش آن جلوگیری می شود. یک لنز UD و یک لنز نازک PMo جهت بالا بردن کیفیت تصاویر در لنز 18.135 تعبیه گردیده است و به علاوه با داشتن 7 دیافراگم و پوشش بهینه سازی شده لنز ، ثبت رنگهایی زیبا  را در منطقه زوم تضمین می نماید. همچنین قابلیت قفل حلقه زوم از تغییر تصادفی آن جلوگیری می نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی 18.135 STM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی کانن Canon lens 18.135 STM 18.135 STM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم