برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری بلک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera کد 10646 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری بلک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera دارای سنسوری قدرتمند در ابعاد سوپر 16میلی‌متری و رزولوشن مؤثر 1920x1080 ، است که قابلیت تصویربرداری با دامنه‌ی دینامیکی بالا و فرمت‌های رایج سینمایی و همچنین سازگاری با نرم‌افزارهای حرفه‌ای ویرایش تصویر را فراهم می کند و باید گفت که یک دوربین کامپکت تصویربرداری حرفه‌ای مختص فیلم‌سازی دیجیتال به شما می رود. این دورلین ویژگی های بسیار خوبی دارد و علیرغم جثه کوچکی که دارد کاربرد های بسیار عالی می توان از آن انتظار داشت. طراحی بدنه دوربین کاملا حرفه ای است، بدنه کوچک و سبک این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و امکان استفاده از لنزهای کم‌حجم و باکیفیت میکرو چهارسوم موجب می‌شود از آن در کنار هر لنزی، مجموعه‌ای کوچک، سبک، کارآمد و حرفه‌ای بسازد.

دوربین فیلمبرداری بک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera

Pocket Cinema Camera واقعا کوچک و جمع و جور است به واقع یک دوربین جیبی به شمار می رود. در صورت استفاده از یک لنز فیکس کوچک حتی در جیب جا می‌شود. سایز این دوربین 128x38x66 میلی‌متر و وزن آن 355 گرم هست. با اینکه ابعاد کوچکی دارد ولی همچنن یک دوربین سینمایی به شمار می رود  برای مثال نمایشگر این دوربین دارای ابعاد بزرگ‌تری نسبت به ابعاد نمایشگر بسیاری دیگر از دوربین‌های رایج تصویربرداری است.
یک دوربین سینمایی قطعا باید بتواند از عهده کیفیت مورد انتظار کاربران سینمایی براید، این دوربین قابلیت تعویض لنز با دهانه‌ی لنز MFT یا همان میکرو چهارسوم امکان استفاده از تعداد زیادی لنز کارآمد و باکیفیت را به کاربر می‌دهد . ضمناً برخی از این لنزها دارای لرزش گیر اپتیکال هستند که بسته به شرایط تصویربرداری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در کنار همه این‌ها با استفاده از مبدل‌های موجود برای این دهانه‌ی لنز می‌توان بسیاری دیگر از لنزهای قدیمی و جدید دیگر مانت‌ها را بر روی این دوربین نصب کرد. اکتیو بودن دوربین امکان کنترل تمام تنظیمات الکترونیک لنز را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

دوربین فیلمبرداری بک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera

برای ثبت و ضبط تصا.یر در حد سینمایی نیازمند دامنه‌ی دینامیکی بالا و قابلیت تصحیح رنگ است. دامنه‌ی دینامیکی تصاویر ضبط‌شده با این دوربین 13 استاپ هست که حتی در برخی از دوربین‌های سینمایی بزرگ‌تر و گران‌تر هم موجود نیست. ضمناً تصاویر ضبط‌شده با این دوربین با فرمت‌های رایج (ProRes 422 (HQ و CinemaDNG RAW ثبت می‌شوند.
دوربین کوچک شما از کارت حافظه برای ذخیره سازی استفاده می کند و همینطور که می دانید بلک مجیک هیچ محدودیتی برای انتخاب لوازم جانبی محصواتش قرار نداده است و شما می توانید از برند های دیگر نیز برای این مورد استفاده نمایید همین موضوع در مورد باتریو لنز هم صحت دارد؛ بر روی این دوربین از باتری رایج و در دسترس Nikon EL-EN20 استفاده شده که خود نیکون از آن بر روی دوربین J1 استفاده کرده است. این باتری امکان یک ساعت تصویربرداری مداوم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شارژ این باتری با دوربین خاموش در حدود 1 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد. در کنار خصوصیت های خوب این دوربین سینمایی نمایشگر 3.5 اینچی را هم قرار دهید که دارای رزولوشن 800x480 می باشد که نسبت به ابعاد آن فوق العاده است. 

دوربین فیلمبرداری بک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera

قطعا برخورداری از پورت های ورودی خروجی مناسب و استاندارد از دیگر خصوصیت های یک دوربین ایده آل است، یک خروجی میکرو HDMI ، یک خروجی هدفون برای کنترل صدای در حال ضبط و یک ورودی میکروفن بعلاوه یک ورودی 12V DC و یک ورودی ریموت LANC تمام ورودی‌ها و خروجی‌های روی بدنه این دوربین هستند که برای دوربینی با این ابعاد مناسب به نظر می‌رسند.
این دوربین سینمایی قادر است اطلاعات زیادی از تصاویر و فیلم های شما را ذخیره کنند، در واقع فراداده و یا جزئیات بیشتری از یک داده که در دوربین Blackmagic Design Pocket Cinema قابل ذخیره سازی است، داده‌هایی مثل شماره نما، نام دلخواه برای فایل‌ها و کلمات کلیدی که از طریق منو و کلید چهارجهته‌ی این دوربین قابل ثبت هستند از این دست داده‌ها به شمار می‌روند که تماماً توسط این دوربین قابل ثبت هستند.

دوربین فیلمبرداری بک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera

دوربین جیبی خود را دست کم نگیرید! خوب که توجه کنید  وجود محل نصب پیچ استاندارد سه‌پایه در قسمت زیرین بدنه، یکی از امکانات بدیهی هر دوربین است. اما وجود چنین موردی در قسمت بالایی بدنه فقط مختص دوربین‌های حرفه‌ای ست. چیزی که کار نصب دوربین بر روی کارمانت، استدی کم و دیگر تجهیزات حرفه‌ای را آسان می‌کند. ویژگی های فیلم این دوربین دیجیتال بلاک مجیک شامل 13 استاپ دامنه دینامیکی، اندازه حسگر سوپر 16، فرمت RAW و DNG سینمایی با کیفیت، ضبط Apple ProRes و انعطاف پذیری یک مانت لنز Micro Four Thirds است.

دوربین فیلمبرداری بک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Design Pocket دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری بلک مجیک دیزاین پاکت Blackmagic Design Pocket Cinema Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
128 x 38 x 66 mm
وزن
355 g
نوع ذخیره سازی
Removable SDXC and/or SDHC cards exFAT or HFS+ format
حسگر و تصویر
نوع حسگر
12.48 x 7.02 mm (effective)
دقت حسگر
1920 1080x
ابعاد حسگر
12.48 x 7.02 mm
ورودی و خروجی ها
خروجی Micro HDMI
Micro HDMI type D x1
فیلمبرداری
توضیحات فیلم
1080p- 23.98p, 24p, 25p, 29.97p, 30p
صدا
Lossless CinemaDNG RAW Apple ProRes 422 (HQ) - QuickTime MOV
سایر قابلیت ها
میکروفون داخلی
3.5mm stereo mini jack x1
بلندگوی داخلی
3.5mm stereo mini jack x1
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم