برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 سیژن اکشن GoPro HERO5 Session Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 سیژن اکشن GoPro HERO5 Session Digital Camera کد 10640 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 سیژن اکشن GoPro HERO5 Session Digital Camera از سری دوربین های ورزشی و اکشن است که با قابلیت استفاده در زیر آب و استحکام بالایی که دارد قادر است در تمام لحظات خاطره انگیز و تکرار نشدنی شما همراهتان باشد و تصاویر زیبایی را ثبت و ضبط کند، گوپرو که دوربین های فوق العاده کوچک و جمع و جور را در مجموعه دوربین های ورزشی و اکشن معرفی کرده است اینبار با معرفی هیرو5 سیژن هوادارنش را غافلگیر کرد.
قالب مکعبی این دوربین، فوق العاده زیبا و سبک است، حسگر این دوربین 10 مگاپیکسلی از نوع CMOS می باشد که می تواند ویدئوهای با کیفیت  UHD 4K را ضبط کند، علاوه بر فیلمبرداری با کیفیت قدرت عکاسی با کیفیت نیز در این دوربین با فرمت های  JPEG و با رزولوشن 10 مگاپیکسل نیز وجود دارد. به علاوه فیلم‌های UHD 4K و فول اچ‌دی را به ترتیب با حداکثر سرعت‌های 30 و 90 فریم بر ثانیه می توان با این دوربین ضبط کرد. قابلیت عکاسی پیاپی 30 فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی های این دوربین کوچک است.
از ضبط تایم لپس دوربین هم که بخواهیم بگوییم در این دوربین می توان انجام داد. خب یک دوربین اکشن قطعا لحظات پر حرکت را قرار است ضبط کند و داشتن لرزشگیر شاد ضروری ترین مورد باشد، HERO5 Session مجهز به لرزشگیر دیجیتال است و با این ویژگی فیلم های با کیفیت نرمو بدون تارشدگی را ضبط می کند. می توانید بدون استفاد هاز قاب نیز تا عمق 10 متری زیر آب از این دوربین استفاده کنید. خب مقاومت در برابر آب تنها هنز این دوربین مینیاتوری نیست، نسبت به نفوذ گرد و غبار هم این دوربین مقاوم است. یک نکته مهم و جالب در این دوربین به چشم می خورد و آن دکمهای است که وقتی آن را می فشارید شروع به ضبط فیلم یم کند و حتی اگر دوربین خاموش باشد ، روشن شده و بلافاصله ضبط را شروع می کند. 

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 سیژن اکشن GoPro HERO5 Session Digital Camera

از خصوصیت های بسیار جالب و کاربردی این دوربین کنترل صوتی آن است، هیرو 5 سیژن قادر است بافرمان های صوتی شما عکاسی کند و یا فیلم بگیرد. شما می توانید تنظیمات خاصی از این دوربین را به فرمان های صوتی خود کنترل کنید این سیستم اکنون از 7 زبان پشتیبانی م یکند و گفته میشود که گوپرو قصد دارد در آینده زبان های بیشتری را به این لیست اضافه کند. علاوه بر ویژگی های گفته شد فناوریهای ارتباطی مثل وای فا  و بلوتوث نیز در این دوربین تعبیه شده است. در کنار انتقال راحت با این فناوری ها و اشتراک گذای تصاویر و فیلم ها با دیگر دستگاه ها و افراد مختلف شما می توانید از یک فضای ابری در گوپرو هم بهره من شوید.
با وجود آنکه دوربین GoPro HERO5 Session اندازه کوچکی دارد، با این حال ویژگی ‌های فوق‌العاده‌ ای در آن نهفته است. کیفیت ویدئوی UHD 4K با سرعت فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه و 1080p با سرعت 90 فریم در ثانیه، به علاوه عکسبرداری پیاپی 10 مگاپیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه، همگی در قالب مکعبی و زیبای این دوربین کوچک و زیبا گنجانده شده است.

دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 سیژن اکشن GoPro HERO5 Session Digital Camera

عکاسی پیاپی: دارندگان HERO5 Session می ‌توانند برای آنکه از ثبت مناسب عکس‌ های خود در هر لحظه مطمئن باشند، می ‌توانند از حالت عکاسی پیاپی استفاده کنند. حافظه داخلی دوربین می ‌تواند در این حالت تا 30 فریم را با کیفیت 12 مگاپیکسل، در خود ذخیره کند و مدت زمان عکاسی پیاپی نیز از 6 ثانیه تا 1 ثانیه متغیر است. حالت: Time Lapse  در حالت تایم لپس نیز کاربر می‌ تواند از حرکت ابرها، ترافیک خیابان‌ ها از بالای یک آسمان خراش یا حرکت ستارگان در نیمه شب عکاسی کند. در این حالت می‌ تواند دوربین خود را با فاصله زمانی نیم ثانیه تا یک دقیقه برای ثبت هر تصویر همراه با افکت‌های مختلف، تنظیم کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HERO5 Session دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری گوپرو هیرو 5 سیژن اکشن GoPro HERO5 Session Digital Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
توضیحات لرزشگیر تصویر
دیجیتال
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
USB-C
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
UHD 4K
توضیحات فیلم
ضبط صدای استریو دوکاناله
Advanced Wind Noise Reduction | سیستم کاهش‌دهنده نویز پیشرفته
سایر قابلیت ها
GPS
ندارد
کارت حافظه
میکرو SD
Wi-Fi
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
باتری قابل شارژ از نوع لیتیوم-یون
سایر مشخصات
ضد اب تا عمق 10متر. بدنه :پلاستیک و فلز.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم