برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور اچ ای آر او 4 GoPro HERO4 Silver Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور اچ ای آر او 4 GoPro HERO4 Silver Action Camera کد 10625 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور GoPro HERO4 Silver Action Camera HERO4 از سری دوربین های اکشن است که با قابلیت های فراوانی که دارد دوستاران بسیاری را به دست آورده است. گوپرو به معرفی دوربین ای ورزشی و مقاوم خود که امروزه در زمینه فیلمبرداری و عکاسی داریا پیشرفت های چشمگیر هستند سعی در پاسخگویی به همه نیازهای بازار و کاربران دارد. اینبار گوپرو دوربین خود را که فوق العاده سبک و کوچک بوده و دارای ابعاد مناسبی برای حمل و نقل در شرایط مختلف است را با ویژگی هایی جالب معرفی کرده است. هیرو 4 سیلور دارای کیفیت 720p120 و 1080p60 در فیلمبرداری و با رزولوشن 12 میلیون پیکسل قادر است به طور مستمر عکاسی نماید.
این دوربین یک نمایشگر لمسی دارد که از طریق آن می توان دوربین را به طور کامل کنترل کرد. علاوه بر فیلمبرداری می توانید با کیفیت بالا عکاسی نیز انجام دهید و حالات مختلف عکس برداری را در این دوربین تجربه نمایید. در صورتی که دوربین را درون قاب و محفه مخصوص قرار دهید کاملا ضد آب و ضد نفوذ گردو غبار می شود و تا عمق 40 متری می توانید زیر آب استفاده نمایید . در صورتی که قصد عکاسی با این دوربین را داشته باشید باید گفت با تأخیر زمانی (Time Lapsing) می‌توانید هر 30 ثانیه یا 60 ثانیه عکس جدیدی ثبت کنید. به علاوه می توانید با استفاده از حالت‌های Night Photo و Night Lapse این دوربین می‌توانید در شرایط نوری کم تصاویری زیبا بیافرینید. در این حالت‌های تصویر‌برداری تنظیمات نوردهی قابل تنظیمی در دسترس است.
فناوری های ارتباطی که جزء جدایی ناپذیر دوربین های امروزی هستند در هیرو 4سیلور نیز تعبیه شده اند. ازلحاظ ارتباطی دوربین HERO4 Silver مجهز به سیستم Wi-Fi و Bluetooth داخلی است. با استفاده از نرم‌افزار گوپرو و تلفن هوشمند یا تبلت می‌توان تمام مؤلفه‌های دوربین را از فاصله حداکثر 180 متری کنترل کرد. و علاوه بر آن می توانید تصاویر را با دیگران و از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور GoPro HERO4 Silver Action Camera

یکی از امکان‌های جدیدی این دوربین HiLight Tag است که امکان مشخص کردن لحظه‌ای خاص از فایل ویدئوی ضبط‌شده را فراهم می‌کند. کافی است دکمه مخصوص را بر روی بدنه دوربین یا نرم‌افزار گوپرو بر روی تلفن همراه هوشمند فشار دهید. با استفاده از این امکان جدید می‌توانید به راحتی تصاویر را بازبینی‌کرده،‌ ویرایش کنید و با دیگران بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. وقتی از دوربین های اکشن حرف می زنیم می دانیم که بسیاری از لحظه های تکرار نشدنی به سرعت اتفاق می افتند و تنها دوربین هایی می توانند این لحظات را ثبت کنند و از دست ندهند که قابلیت های بالایی در عکسبرداری و تصویربرداری سریع را دارند.  باحالت QuickCapture این دوربین دیگر لازم نیست نگران از دست دادن لحظه‌ای ناب باشید. این حالت دوربین گوپرو را به حالت تک دکمه‌ای تبدیل کرده، به‌طوری‌که به‌محض روشن کردن دوربین، تصویر‌برداری آغاز می‌شود. چنانچه دکمه را دو ثانیه نگه‌دارید، عکس‌برداری تأخیر زمانی انجام می‌شود.

حالات خوبی هم برای فیلمبرداری در این دوربین در نظر گرفته شه است. حالت فیلم‌برداری SuperView این دوربین، امکان فیلم‌برداری در حالت واید را فراهم کرده و پرسپکتیوی بی‌نظیر ازآنچه در حال وقوع است، ارائه می‌دهد. در حالت هوشمند Auto Low Light مقدار فریم بر ثانیه بر اساس شرایط نوردهی تغییر کرده و شما را قادر می‌سازد تا به‌راحتی در مناطقی روشن و تاریک اقدام به تصویر‌برداری کنید – بدون آنکه نگران تنظیم کردن مشخصات دوربین باشید. برای ثبت فیلمی با کیفیت صدای با کیفیت نیز لازم است. میکروفون قدرتمند دوربین دارای دامنه دینامیکی دو برابر بیش‌تر بوده و ضبط صدا نرم‌تر و با کیفیت را امکان‌پذیر می‌کند. دوربین از الگوریتم جدیدی برای بهبود کیفیت ضبط صدا بهره برده و مجهز به مبدل آنالوگ به دیجیتال است.
یک قابلیت و امکان خوب که در این وربین دیده می شود حالتی است که به کاربر اجازه می دهد به صورت دستی دوربین را کنترل کند و تنظیمات دلخواه را اعمال نماید. حالت Protune تمام قابلیت‌های این دوربین را در دسترس شما قرار می‌دهد و شما کنترل‌های دستی پیشرفته‌ای در حین عکس‌برداری و فیلم‌برداری در اختیار خواهید داشت به علاوه برای دسترسی بهتر و آسان‌تر به تنظیمات دوربین و جابه‌جاشدن در بین منوها، دوربین HERO 4 Silver دارای دکمه‌ای اختصاصی است. فیلمبرداری با کیفیت 4K و با سرعت 15 فریم ثانیه به واسطه پردازنده قدرتمند آن کاملا مشهود است گفتنی است سرعت فیلم‌برداری در کیفیت‌های 1080p و 720p به 60 و 120 فریم بر ثانیه نیز می رسد، دوربین GoPro Hero4 Silver از یک سنسور 1/2.3 اینچی از نوع CMOS و با کیفیت 12 مگاپیکسل بهره می‌برد.

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور GoPro HERO4 Silver Action Camera

قابلیت ضبط تصاویر با بیت‌ریت 45 مگابیت بر ثانیه یکی از ویژگی‌های مهم دوربین‌های نسخه Silver برای هر فیلم‌برداری محسوب می‌شود. بنابراین می توان با ضبط تصاویر در بهترین کیفیت به ویرایش آن‌ها پرداخت و در صورت لزوم کیفیت فیلم‌ها را کاهش داد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت دوربین جدید شرکت آمریکایی GoPro تعبیه میکروفون مونو برای ضبط صدای محیط است که نسبت به نسل‌های قبلی خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. همچنین قابلیت اضافه کردن میکروفون خارجی از طریق درگاه 3.5 میلی‌متری نیز فراهم شده است. این شرکت برای کاربران حرفه‌ای خود ویژگی جذاب دیگری را در دستگاه خود پیش‌بینی کرده و آن تبدیل آنالوگ به دیجیتال جهت اضافه کردن میکروفون‌هایی با حساسیت پایین است که می‌توان صداهایی با فرکانس پایین را ضبط کرد.
نباید فراموش کرد که با دوربین Hero4 Silver می‌توان با کیفیت 12 مگاپیکسل به عکسبرداری پرداخت و همچنین با ویژگی جذاب Timpe Lapse خلاقیت خود را به مرحله ظهور رساند. با استفاده از این ویژگی‌ می‌توان عکس‌هایی با سرعت 0.5 تا 60 ثانیه انداخت و با اتصال آن‌ها ویدیو‌هایی جذاب خلق کرد. همچنین با استفاده از Video+Photo می‌توان به ضبط هم‌زمان ویدیو و عکس‌برداری Time Lapse مشغول شد. 

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور GoPro HERO4 Silver Action Camera

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور GoPro HERO4 Silver Action Camera

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HERO4 Silver دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو سیلور GoPro HERO4 Silver Action Camera HERO4 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
وزن
147 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
12 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
12 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
ندارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
ندارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
1.5 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
ندارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
4K با 15 فریم بر ثانیه، 2.7K با 30 فریم بر ثانیه، 1080p با60 فریم بر ثانیه و 720p با 120 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264 codec, .mp4 file format
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
میکروفون داخلی
دارد
باتری
lithium-ion 1160mAH, 3.8V, 4.4Wh
سایر مشخصات
ضد آب تا عمق 40 متری- قاب محافظ- درب قاب محافظ مشبک- درب قاب محافظ با قابلیت تاچ- باتری لیتیومی- پایه چسبی تخت و منحنی- گیره پایه با رها سازی سریع- بازوی سه نقطه‌ای و کابل USB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم