برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ورزشی رولی415 Rollei 415 Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی رولی415 Rollei 415 Action Camera کد 10586 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری ورزشی رولی Rollei 415 Action Camera 415 دوربینی ضد آب و مقاوم است که در برابر ضربه ، سرما  گرما و نفوإ آب تا عمق 40 متر مقاوم می با شد. دوربینی است که با داشتن ویژگی های خیلی خوب می تواند در تمام لحظات ناب زندگی که تکرار شدنی نیستند در کناران باشد. می تواید این دوربین فوق العاده کوچک و دقیق را در کوله چوشتی، کلاه ایمنی، و یا هر جای دیگری که می خواهید نصب کرده و با خود همراه کنیدو ورزشگاران با توجه به نوع حرفه ای که دارند این نوع دوربین های ورزشی و اکشن را با خود به همراه دارند تا بتوانند از تمام لحظاتی که تنها خود شاهد آن هستند تصویربرداری کنند و دیگران را هم در آن سهیم سازند.
غواصی در زیر آب نیز هیجانات خاصی دارد که همه امکان آن کار را ندارند، دوربین کوچک و خوشدست رولی می تواند در عمق 40 متری با کیفیت بالا تصاویر زیبایی را به ثبت برساند. قلب دوربین از یک حسگر بی نظیر تشکیل شده است  این مدل دارای یک حسگر از نوع CMOS با دقت 5 مگاپیکسل است و در ثبت عکس های با جزئیات بالا بسیار عالی عمل می کند.
مثل بسیاری از دربین های ورزشی از داشتن چشمی محروم است ولی دارای نمایشگر کوچک 2 اینچی می باشد. ایعاد دوربین کوچک و فوکوس آن خودکار انجام می شود علاوه بر تمام ویژگی های گفته شد میبایست لنز با کیفیت را نیز اضافه نمود. این لنز تا 140 درجه را پوشش می‌دهد برای ضبظ و ثبت تصاویر و مناظر فوق العاده خوب است و دارای اصله‌ی کانونی 3.0 میلی‌متری و محدوده‌ی دیافراگم 2.4 می باشد. به این ترتیب قدیت فیلمبرداری با کیفیت و رزولوشن  4K را می توانیم از این دوربین مینیاتوری انتظار داشته باشیم. 

دوربین فیلمبرداری ورزشی رولی Rollei 415 Action Camera

فیلم‌ها با فرمت MOV ذخیره می‌شوند. علاوه‌بر فیلم‌برداری،  م توانید عکاسی هم انجام بدهید و تصاویر بسیار دیدنی و با کیفیت را نیز که دارای رزولوشن 12مگاپیکسلی و فرمت‌ آن‌ها JPG است را ثبت کنید.  برای ذخیره سازی فیلم و عکس می توانید از کارت حافظه استفاده نمایید، کارت‌حافظه‌‎ی قابل اتصال به آن از نوع MicroSDHC است که باید به صورت جداگانه تهیه شود. باتری این دوربین از نوع شارژی لیتیوم‌یون است که پس از شارژ کامل، حدود 90 دقیقه کار می‌کند. با نوجه به قیمت و ویژگی هیا یاد شده می تواند فوق العاده باشد. این دوربین تقریبا با همه‌ی سیستم‌عامل‌های رایج سازگار است و امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها را به‌راحتی فراهم می‌کند. گفتنی است که لوازم جانبی بسیار پرکاربردی، به همراه این محصول ارائه می‌شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری 415 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری ورزشی رولی Rollei 415 Action Camera 415 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
24 × 41 × 59 میلی متر
وزن
48 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
5 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
3.0 میلی متر
محدوده دیافراگم
2.4
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
JPG
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی تلویزیون
ندارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
30fps
فرمت فیلم
MOV
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
سایر قابلیت ها
GPS
ندارد
کارت حافظه
MicroSDHC
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
Wi-Fi
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
باتری
شارژی لیتیوم-یون با ظرفیت (3,7 V | 900 mAh)
سایر مشخصات
باتری لیتیوم-یون- نگه‌دارنده‌ی قاب و تبدیل- ماونت سه‌پایه- کابل USB - دفترچه راهنما. کاور ضد آب و دو قاب پشتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم