برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ای ایکس 35 Sony FDR-AXP35 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ای ایکس 35 Sony FDR-AXP35 Camcorder کد 10557 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AXP35 Camcorder FDR-AXP35 هر چند دارای سایز کوچک و جمع و جوری است ولی دارای ویژگی هایی است که دنیای فیلم و تصویر را جذاب تر کرده است. مهم ترین ویژگی این دوربین قدرت فیلمبرداری 4K است که دارای 4 برابر کیفیت بالاتر و وضوح بیشتری نسبت به فول اچ دی معمولی می باشد. سونی درست مثل برخی دیگر از محصولاتش که از شرکت زایس استفاده کرده است، در این دوربین نیز از لنز ساخته شده زایس بهره می برد که دارای ویژگی های جذاب بسیاری می باشد.
این دورقبین نسبت به مدل قبلی سونی یعنی FDR-AX100 حدود  30 درصد کوچکتر و 20 درصد سبک تر شده است و این یک نقطه قوت در این دوربین و افزایش قدت فیلمبرداری با این دوربین شده است چرا کنترل دوربین در این شرایط راحت تر و کار با آن بهتر شده است. به علاوه سونی از لرزشگیر اختصاصی خود در این دوربین استفاده کرده است که این لرزشگیر اپتیکال برای ثبت عکس ها و تصاویر با کیفیت، وضوح بالا و پبات بیشتر و پایادارتر را فراهم آورده است. یک خصوصیت خوب دیگری هم در این دوربین وجود دارد و آن سیستم فشره سازی هوشمند است که برا ذخیره سازی و نگه داری تصاویر و فیلم های بیشتری به دوربین اجازه می دهد و همینطور مجهز بودن به پروژکتور در پشت ال سی دی است امکان مشاهده فیلم ها و تصاویر را به کاربر در هر جایی می دهد.

هندی کم های پروژکشن سونی این امکان را به شما می دهند تا به آسانی و در یک چشم به هم زدن، جدیدترین ماجراجویی ها و خاطرات خود را بدون نیاز به تلویزیون یا کابل های دست و پاگیر با دوستان و اقوامتان به اشتراک بگذارید. در محیط های تاریک می توانید فیلم ها را با استفاده از پروژکشن داخلی حتی در صفحه ای تا اندازه 200 اینچ نیز به نمایش گذارید.

هیچ نگران لرزش دست و دوربین نباشید، سونی این دوربین را به لرزشگیر با کیفیتی تجهیز کرده است که تا 13 برابر پایداری بیشتری را نسبت به لرزشگیرهای معمولی فراهم می سازد. Balanced Optical SteadyShot با کنترلکل مسیر نوری از جمله حسگر تصویر، به عنوان یک واحد شناور، آن راقادر به شناسایی لرزش و تاری و دوربین درست می کند و سبب حفظسطح باور نکردنی از جزئیات و وضوح، حتی در زاویه گسترده و یا عکستله می گردد.  با فناوری فوق پیشرفته به شما امکان داشتن تصاویری با  کیفیت و بدون تارشدگی و لرزش های اعصاب خوردکن حتی در هنگام بزرگنمایی زیاد را فراهم می آورد.

ممکن است کیفیت تصاویر و فیلم های شما با نوع خروجی و نمایشگر شما همخوانی نداشته باشد، بازهم نگران نباشید؛ به حداکثر رساندن تجربه تماشای حتی در تلوزیون های بی کیفیت تر از 4K. دوربین FDR-AXP35 امکان تبدیل بی درنگ تصاویر 4K به Full HD برخوردار است تا با بهترین شکل فشرده سازی بیشترین کیفیت تصویر را در تلوزیون های FullHD برای شما فراهم آورد. بنابر این در صورتی که تلوزیون 4K در اختیار ندارید می توانید تصاویر ضبط شده خود را در تلوزیون بزرگ منزل به صورت Full HD تماشا کنید. همچنین می توانید بخشی از تصویر را انتخاب نموده و با بزرگ نمایی به تماشای آن بنشینید. این ها مزایایی هستند که برای این دوربین می توان نام برد.
یکی از دغدغه های مهم کاربران، ضبط فیلم و عکس در نور کم و یا زیاد است؛ دوربین های زیادی با این مشکل کنار آمده اند و بسیاری از دوربینهای نسل جدید مجهز به سیستم هایی هستند که خود را با شرایط وفق می دهند و بهترین تنظیمات را برای چنین شرایطی ایجاد می کنند تا در نهایت بهترین کیفیت عکس را داشته باشید. با حسگر کارآمد Exmor R CMOS قادر خواهید بود تا فیلم هایی با جزییات فراوان و عکس هایی با رزولوشن بالا بگیرید. تفاوت را در رنگ های زیبا و نویز کمتر تصویر – حتی در محیط هایی با نور کم احساس کنید.

و نکته مهم دیگری که به خصوصو در نسل جدید دوربین های عکاسی و فیلمبرداری به آن پرداخته می شود بهره مندی از فناوری های ارتباطی است که اشتراک و انتقال فایل ها را به راحتی ممکن می سازد، می توانید با نصب برنامه های کاربردی مخصوصی قابلیت های تبلت و تلفن همراه هوشمند خود را بالا ببرید. تصاویر و ویدیوهای گرفته شده با دوربین را به صورت مستقیم از طریق یک اتصال کوتاه NFC با کمک Wi-Fi به اشتراک بگذارید و همچنین از طریق تلفن هوشمند خود دوربین سایبرشات خود را کنترل کنید. عملکرد Quick Viewer در برنامه کاربردی PlayMemories Mobile ver.4.0 به شما امکان جا به جایی بین حالت عکاسی و مشاهده عکس را به سادگی بدون نیاز به باز کردن برنامه ی دیگری فراهم می آورد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری FDR-AXP35 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AXP35 Camcorder FDR-AXP35 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
75x78.x155 mm
وزن
625 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
18.9 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت موثر حسگر
8.29 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
29.8-298 میلیمتر
محدوده دیافراگم
F/1.8-3.4
بزرگنمایی اپتیکال
10 برابر
سایز فیلتر
52 میلیمتر
شرکت سازنده لنز
زایس
توضیحات لرزشگیر تصویر
اپتیکال
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
20.6 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
921,600 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
3840X2160/25p
فرمت فیلم
XAVC S
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
SD
حافظه داخلی دوربین
64 گیگابایت
Wi-Fi
دارد
باتری
لیتیومی
سایر مشخصات
شارژر، باتری لیتیومی، کابل HDMI ، کابل USB و دفترچه راهنما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم