برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ دبلیو بی 30اف Samsung WB30F Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ دبلیو بی 30اف Samsung WB30F Digital Camera کد 10212 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung WB30F Digital Camera WB30F با ابعاد کوچک و مناسب باریک و خوشدست، سبک با کارایی بالا چیزی است که ارزش تعریف کردن را دارد. ویژگی هایی از جمله داشتن برنامه های کاربردی هوشمند که یک برگ برنده است. اگر شما برنامه هوشمند (Samsung SMART CAMERA App) دوربین سامسونگ را دانلود کنید می توانید از امکانات بی شمار آن استفاده نمایید و لذت ببرید. این برنامه شامل قابلیت های «نمایاب راه دور»، «به اشتراک گذاری خودکار» و MobileLink - می باشد و در نتیجه نیازی نیست این برنامه ها را یک به یک دانلود کنید. بجای اینکه برنامه ها را یک به یک در گوشی هوشمند خود راه اندازی کنید، می توانید هر سه برنامه را با هم به یک باره و تنها یا یک لمس انگشت باز کنید. 

به عکس های خود هیجان ببخشید

صفحه نمایش دوربین سامسونگ دیگر ویژگی آن است که در اندازه 3 اینچی و از نوع QWGA بر روی این مدل قرار گرفته که لمسی نیست. کیفیت نمایشگر خیلی خاص نیست و این درحالی است که این مورد برای دوربین های کامپکت خیلی مهم نمی باشد.  گاهی اوقات پس از ثبت عکس هنگامی که در نمایشگر خود دستگاه به تماشای آن می‌نشینید، از خریدتان پشیمان می‌شوید و گمان می‌کنید که کیفیت عکس گرفته شده پایین است، غافل از اینکه نمایشگر دستگاه کیفیت مطلوبی ندارد و نمی‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد. در بخش تنظیمات نمایشگر نیز گزینه‌های زیادی در اختیار شما نیست! تنها می‌توانید میزان روشنایی آن را بر روی یکی از 4 حالت تیره، نرمال، روشن و اتوماتیک تنظیم کنید.
حالتی به نام پانورامای زنده وجود دارد که امکان پیش نمایش عکس پانورامای شما را قبل از عکس گرفتن را فراهم می کند.  کافی است دکمه شاتر را نگه دارید، صحنه را با حرکت انگشت تا رسیدن به منظره دلخواه جابجا کنید و قبل از اقدام به عکسبرداری پیش نمایشی از عکس واقعی ببینید.

آنچه می خواهید به تصویر بکشید را با دقت ببینید

دیگر نیاز نیست نگران لرزش دست در هنگام عکاسی و فیلمبرداری باشید. قابلیت لرزشگیر تصویر اپتیکال به میزان قابل توجهی خطای حاصل از لرزش‌های دست را هنگام عکاسی و فیلم‌برداری کم می‌کند. حداقل فاصله فوکوس نرمال این دوربین یک سانتی‌متر بوده و این یک دوربین ایده آل را برای شما مهیا می کند. قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD دیگر توانایی این دوربین است و کاربر می‌تواند با کیفیتی فوق‌العاده و به سادگی از پیرامون خود فیلمبرداری کند. اینکه بتوانید عکس هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید یک حسن بزرگ است که در بسیاری از دوربین های عکاسی مدرن وجود دارد. فناوری های ارتباطی برای انتقال و اشتراک گذاری عکس ها در میان دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت می تواند دیگر ویژگی مثبتی باشد که در دوربین عکاسی دیجیتالی سامسونگ گنجانده شده است.
از دیگر توانایی‌های جذاب این دوربین قابلیت انتقال عکس‌ها از طریق WiFi  است. این ویژگی مشکل قدیمی استفاده از کابل یا درگاه کارت حافظه را برای انتقال عکس‌های گرفته شده حل می‌کند. با نصب اپلیکیشن رایگانی که سامسونگ در اختیار کاربر قرار می‌دهد می‌توان اطلاعات را منتقل و یا دوربین را از راه دور به صورت کامل کنترل کرد. همچنین به کمک WiFi می‌توانید عکس‌های‌تان را به دیوایس‌های هوشمند خود منتقل و روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
اگر به ظاهر این دوربین دقت کنید می توانید زیبایی طراحی را به خوبی مشاهده کنید دوربین کامپکتی که اطراف آن گرد مانند طراحی شده و با قرار دادن یک دستگیره نسبتا کوتاه آن را خوش دست‌تر از سایر رقبا کرده است. و در رنگ های مختلف ارائه شده است و می توانید مطابق سلایق خود انتخابی داشته باشید. ناگفته نماند که اگر بدانید تنها 128 گرم وزن دارد به دقت بالای سامسونگ در طراحی این مدل ایمان خواهید آورد. بالای دوربین تنها دکمه‌های خاموش و روشن و دکمه شاتر قرارگرفته‌اند. دور دکمه‌ی شاتر یک حلقه تعبیه شده که با جابجا کردن آن به سمت چپ و راست می‌توان به بزرگنمایی ده برابری دوربین دسترسی پیدا کرد.
دیگر کنترل هایی که لازم دارید در ستون سمت راست نمایشگر در قالب کلیدهای مورد نیاز کاربر از جمله کلید نمایش عکس،فلاش، عکسی زمان‌دار و منو قرار گرفته که دسترسی بسیار ساده دارند. روی بدنه‌ی این دوربین یک درگاه اتصال Micro USB برای انتقال اطلاعات و شارژ باتری در نظر گرفته شده. فلاش این دوربین که می‌تواند نور مفید تا شعاع 3 متری دوربین را فراهم کند در بالای لنز قرارگرفته است. می بینید که این طراحی فوق العاده است و هر کاربری به راحتی آن را به خاطر می سپرد و هیلی زود بهترین عکس ها را در کوتاه ترین زمان ثبت خواهد کرد. 

برای خلق عکس هایی عالی عقب تر بروید و میدان دید واید را امتحان کنید

سوژه های عریض را به راحتی می توانید به تصویر بگشید و درست مانند اینکه با چشم واقعی در برابر مناظر قرار گرفته اید تصاویری را ثبت می کنید. لنز زاویه باز 24 میلی متری  برای این کار تعبیه شده است و تمام زوایای تصویر را برای شما به ثبت می رساند. می توانید به اماکن سلطنتی و توردتو تاریخی بروید و عکس های زیبایی بگیرید و لذت ببرید یا آبشار خروشانی با پهنای مایلی نیز مناظر پانوراما را ضبط می کند - حتی وقتی مناظر آنقدر عریض هستند که با چشم غیرمسلح نیز قادر به دیدن منظره به طور کامل نیستید. علاوه بر این، این دوربین به زوم اپتیکال 10 برابر نیز مجهز است پ می توانید فاصله های دور را نیز در مشت خود داشته باشید و از ان ها در نمای نزدیک عکاسی کنید. در نتیجه می توانید حرکات انگشت یک سنتور زن در بالای یک برج ساعت یا جزئیات رنگارنگ پرندگان زیبا در یک پارک حیات وحش را با وضوح تمام به تصویر بکشید.

قابلیت «ترکیب عکس های مجزا»صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی (75 میلیمتری)ZNR (صدای زنده)تصویر برداری خودکار هوشمندقابلیت «به اشتراک گذاری خوکار»نمایاب راه دورسیستم ابریاشتراک گذاری اجتماعی و ارسال با ایمیلقابلیت «سامسونگ لینک»قابلیت «سامسونگ لینک»قابلیت اخطار دهنده ارتقاء نرم افزار

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی WB30F دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ Samsung WB30F Digital Camera WB30F را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت سوپرزوم
ابعاد
98X58X17 میلی متر
وزن
128 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
دقت حسگر
16.2 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16.2 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG (DCF) EXIF 2.23
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
24-240 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/3.1-6.3
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
80 تا 3200
فلاش
داخلی
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
QVGA
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
Micro SD
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم