برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

چند راهی برق هانت کی HuntKey SZN607 Power Strip

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چند راهی برق هانت کی HuntKey SZN607 Power Strip کد 17311 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چند راهی برق هانت کی HuntKey SZN607 Power Strip دارای پنج خروجی یونیورسال است که امکان اتصال با هر نوع دوشاخه و یا سه شاخه ای را دارد.
علاوه بر پریزها ، دو پورت USB با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.5 آمپر نیز بر روی چند راهی هانت کی تعبیه شده تا به وسیله آن به راحتی و بدون نیاز به تبدیل و دوشاخه، انواع تجهیزات برقی از قبیل تبلت، تلفن همراه، پاور بانک و ... را نیز شارژ کرد.
چند راهی برق HuntKey دارای وزن 650 گرم و ابعاد 39.5* 6.2 *3.0 سانتی متر است و کابل برقی به طول 3 متر دارد که امکان دسترسی و استفاده را آسان تر می کند. 
از ویژگی های مهم چندراهی هانت کی قابلیت جذب شوک الکتریکی و مقاومت در مقابل تغییرات ناگهانی ولتاژ در اثر رعدوبرق و ... است که باعث محافظت از وسایل برقی می شود. همچنین مقاومت در مقابل آتش و داشتن پوشش محافظ کودک از دیگر ویژگی های مطلوب دستگاه SZN607 محسوب می شود.
بدنه چند راهی HuntKey SZN607 از جنس پلاستیک مستحکم طراحی شده و ولتاژ ورودی دستگاه 250 ولت است.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری چند راهی برق هانت کی SZN607 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره چند راهی هانت کی مدل SZN607 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو چند راهی برق هانت کی HuntKey SZN607 Power Strip را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چندراهی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
چندراهی
ابعاد
395* 62* 30 میلی‌متر
وزن
650 گرم
پورت USB
دارد
تعداد پورت
2 عدد 5 ولت و 2.5 آمپر
ولتاژ ورودی
250 ولت
جریان خروجی
حداکثر 10 آمپر
توان آداپتور
حداکثر 2500 وات
سایر توضیحات
مقاوم در مقابل آتش و شوک الکتریکی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم