برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

چسب دوطرفه پروتز (گریم حرفه ای) Professional Double Sided Adhesive

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چسب دوطرفه پروتز (گریم حرفه ای) Professional Double Sided Adhesive کد 12791 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 30 عدد
نام تجاری:
541,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چسب دوطرفه گریم حرفه ای Professional Double Sided Adhesive را می توان برای انواع موهای مصنوعی (کلاه گیس ها) و توری های مو مانند ریش و سبیل ، پروگ و ابرو استفاده نمود. چسب دو طرفه گریم کاملا بی رنگ و شفاف بوده و با قدرت چسبدنی بسیار بالایی که دارد می تواند بهترین نتیجه را در زمان استفاده از انواع موهای مصنوعی به همراه بیاورد. همچنین چسب دو طرفه گریم به آسانی با انواع ریمور های چسب قابل پاک شدن می باشد و به راحتی می توان آن را از روی پوست جدا نمود. فرم C شکل این چسب های دوطرفه این امکان را فراهم نموده تا بتوان از آنها بر روی انحنای پیشانی و انحناهای صورت استفاده نمود . این چسب دوطرفه ی کاملا شفاف گریم ساخت کشور امریکا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چسب های دوطرفه در بسته های 30 عددی عرضه می شوند. 

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی چسب دوطرفه گریم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره چسب دوطرفه گریم حرفه ای Professional Double Sided Adhesive دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو چسب دوطرفه گریم حرفه ای Professional Double Sided Adhesive  را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید چسب گریم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
چسب دوطرفه گریم
کاربرد
انواع توری های مو ، ریش ، سبیل و ابرو مصنوعی
کشور سازنده
امریکا
سایر توضیحات
دارای ابعاد 4.8×0.8×3 اینچ می باشد و در بسته های 36 عددی به فروش می رسد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
693,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چسب اکستنشن لاکی مایع پروتز ادهیسز دوام بالا ضد حساسیت مناسب نصب پروتز کف سر ابرو ریش و سبیل Lace Wig Adhesives Hair Glue کد 12789 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم