برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

چرخ گوشت پاناسونیک Panasonic MK-MG1360 Meat Mincer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چرخ گوشت پاناسونیک Panasonic MK-MG1360 Meat Mincer کد 8737 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چرخ گوشت پاناسونیک Panasonic MK-MG1360 Meat Mincer علاوه بر چرخ کردن گوشت در حالت‌های ریز و درشت امکان کبه سازی نیز دارند.
تیغه چرخ گوشت پاناسونیک با نوع طراحی منحصربفرد گوشت را براحتی و کامل چرخ می‌کند و جنس تیغه‌ها از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است. دارای قابلیت  چرخش 84 کبلوگرم گوشت در ساعت، توان 1300 وات و میزان خروجی 1400 گرم در دقیقه است. 
چرخ گوشت را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه نزد کدبانوهای ایرانی دانست که از دیر باز نقش پررنگ و مهمی در تهیه غذاها داشته اند و امروزه کمتر خانه ای را می‌توان یافت که در آن چرخ گوشت وجود نداشته باشد. این وسیله کاربردی با توجه به مکانیزم کارکردش در طول زمان تغییر تکنولوژیک خاصی به خود ندیده است و تنها بهبودهایی همچون افزایش طول گلویی دستگاه برای امنیت بیشتر کاربر در آن‌ها صورت گرفته است.
پاناسونیک MK-MG1360 یکی از چرخ گوشت‌های کارا و مطمئن بازار است که از قیمت بسیار مناسبی بهره‌مند است. این چرخ گوشت 1300 واتی از طراحی ظاهری مناسبی برخوردار است و از بدنه ای پلاستیکی ساخته شده است. سینی در نظر گرفته شده برای این مدل فلزی است و ابعاد مناسبی دارد. این دستگاه قادر است 1400 گرم گوشت را در دقیقه چرخ نماید که این رقم مسلما در بهترین حالت بدست آمده است.
برای مدل MK-MG1360 از برند پاناسونیک 3 تیغه با سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ به همراه کبه ساز نیز به بازار عرضه شده است که می‌تواند شما را در تهیه غذاهای گوناگون همراهی نماید. این مدل را می‌توان در مجموع یکی از محصولات مناسب بازار نامید که با قیمتی مناسب شما را صاحب یک چرخ گوشت خانگی مناسب می‌نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره چرخ گوشت پاناسونیک MK-MG1360 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو چرخ گوشت پاناسونیک Panasonic MK-MG1360 Meat Mincer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چرخ گوشت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم