برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح ماجرای حیوانات CHING CHING Animal Adventure Play House CBH25

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح ماجرای حیوانات CHING CHING Animal Adventure Play House CBH25 کد 12246 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح ماجرای حیوانات CHING CHING Animal Adventure Play House CBH25 چادریی است پارچه ای و بسیار سبک که به آسانی می تواند باز و بسته شود. ابعاد این چادر که به شکل یک مکعب است ، 80*80*100 سانتیمتر می باشد. طرح دریا و کشتی با حیوانات مختلف بر آن جذابیت فراوانی برای کودکان ایجاد نموده است. چادرها و خانه های بازی یکی از بهترین اسباب بازی ها و وسایل سرگرمی کودکان محسوب می شوند که کودکان به ویژه از دو سالگی به بعد  آنها را به نوعی قلمرو خود می دانند . همین امر در شکل گیری شخصیت آنها نقش مهمی را ایفا می نماید . چادر ماجرای حیوانات چینگ چینگ یکی از آن چادرهای بسیار کم حجم و سبک این کمپانی تایوانی است که می تواند در منزل ، در پیک نیک و یا در سفر همواره به همراه کودک باشد و به عنوان یک جایگاه اختصاصی برای کودک در نظر گرفته شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح ماجرای حیوانات CHING CHING Animal Adventure Play House CBH25 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح ماجرای حیوانات CHING CHING Animal Adventure Play House CBH25 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چادر بازی کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
100*80*80 سانتیمتر
نوع
مکعبی
گروه سنی
6 ماه به بالا
جنس
پارچه ای
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
محصول کشور تایوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم