برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

چادر بازی کودک چینگ چینگ تونل دار بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH23

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چادر بازی کودک چینگ چینگ تونل دار بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH23 کد 12245 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چادر بازی کودک چینگ چینگ تونل دار بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH23 یک خانه ی پارچه ای مکعبی شکل به ابعاد 85*85*100 سانتیمتر می باشد که یک تونل پارچه ای به ابعاد 48*180 سانتیمتر به آن متصل می شود. چار تونل دار چینگ چینگ به رنگ زرد بسیار درخشان می باشد که پروانه های رنگارنگ بر روی آن ، زیبایی این چادر بازی را دو چندان ساخته است. یکی از ویژگی های چادر های تونل دار چینگ چینگ آن است که می توان سر دیگر تونل را به یک چادر دیگر متصل ساخت و بدین ترتیب خانه های کودکان را به هم متصل نمود. این ویژگی برای خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند می تواند یک راهکار مناسب برای بازی بچه ها باشد. همچنین از چادر تونل دار چینگ چینگ می توان در مهدکودک ها و همچنین خانه های بازی نیز استفاده نمود. به همراه این چادر بازی CBH23 چینگ چینگ 100 عدد توپ به قطر 6 سانتیمتر در رنگ های مختلف نیز عرضه گردیده تا کودکان بتوانند ساعت با این وسیله سرگرم باشند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره چادر بازی کودک چینگ چینگ تونل دار بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH23 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو چادر بازی کودک چینگ چینگ تونل دار بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH23 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چادر بازی کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
ابعاد خانه :100*85*85 سانتیمتر
ابعاد تونل : 48*180 سانتیمتر
نوع
مکعبی تونل دار
گروه سنی
6 ماه به بالا
جنس
پارچه ای
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
محصول کشور تایوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم