برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح پرنسس بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH13

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح پرنسس بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH13 کد 12242 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح پرنسس بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH13 محصولی بسیاز زیبا و با کیفیت می باشد. این چادر چینگ چینگ از سری چادرهایی است که شکلی هرمی دارند و به عنوان چادر های مثلثی کودکان شناخته می شوند. طرح های زیبا و صورتی رنگ این چادر بازی و پرنسسی که بر روی آن نشسته است می تواند این چادر چینگ چینگ را برای دختران بسیار جذاب سازد. همچنین به همراه این محصول 100 عدد توپ پلاستیکی در رنگهای متفاوت نیز ارائه می شود که می تواند موجبات سرگرمی کودکان را فراهم آورد. چادر بازی چیگ چینگ به آسانی قابل باز و بسته شدن می باشد و ابعاد آن در حالت باز 100*100*100 سانتیمتر و ابعاد جعبه ی آن نیز 50*20*41 سانتیمتر می باشد. داشتن چادر و خانه های بازی برای کودکان احساس مالکیت را ایجاد می نماید و کودکان می توانند ساعت ها در چادر و خانه های بازیشان سرگرم باشند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح پرنسس بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH13 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو چادر بازی کودک چینگ چینگ طرح پرنسس بهمراه 100 عدد توپ CHING CHING Ball House CBH13 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید چادر بازی  کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
100*100*100 سانتیمتر
نوع
مثلثی
گروه سنی
6 ماه به بالا
جنس
پارچه ای
قابلیت شستشو
دارد
سایر توضیحات
محصول کشور تایوان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم