برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فندک پیپ زیپو Zippo Pipe Lighters

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فندک پیپ زیپو Zippo Pipe Lighters کد 13151 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • مشکی
نام تجاری:
3,635,000 تومان
موجود - رنگ فلز
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فندک زیپو Zippo Pipe Lighters یکی از فندک های مقاوم در باد کمپانی محبوب و معتبر زیپو می باشد که برای روشن کردن . طراحی شده است. فندک زیپو یک فندک بنزینی است که با سوخت مخصوص زیپو پر شده و می تواند سالهای طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. این فندک زیپو ظاهری ساده و بسیار شیک داشته و در دو رنگ مشکی و نقره ای و در ابعاد 1.5 ×0.5 ×2.25 اینچ تولید گردیده است . 
کمپانی زیپو که فعالیت خود را از اوایل قرن بیستم در امریکا آغاز نموده است در حال حاضر محبوب ترین برند تولید کننده فندک در جهان می باشد که محصولاتش در سر تا سر جهان طرفداران خاص خود را داشته و همواره نیز با ارائه ی مدل های جدید تر در صدد جلب رضایت مشتریانش می باشد. فندک زیپو مشکی با شماره مدل 218PL و فندک زیپو نقره ای با شماره مدل 200PL ساخت کشور امریکا بوده و در سایت رسمی زیپو نیز موجود می باشند. چنانچه شما نیز از طرفداران این برند محبوب امریکایی هستید و خرید فندک زیپو اصل برایتان اهمیت دارد با سفارش فندک زیپو قطعا دغدغه ای جهت اصالت و سلامت فندک خود نخواهید داشت.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی فندک مخصوص پیپ زیپو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فندک زیپو Zippo Pipe Lighters دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فندک ارشاکو فندک زیپو Zippo Pipe Lighters  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فندک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
فندک زیپو روکش طلای 23 عیار ساخت آمریکا به سفارش ژاپن تولید محدود Zippo Armor Case Side Logo 23K Gold فندک زیپو روکش طلای 23 عیار ساخت آمریکا به سفارش ژاپن تولید محدود Zippo Armor Case Side Logo 23K Gold
پیشنهاد ویژه محدود
32,675,000 تومان 32,773,000 تومان
%0 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فندک زیپو روکش طلای 23 عیار ساخت آمریکا به سفارش ژاپن تولید محدود Zippo Armor Case Side Logo 23K Gold کد 19558 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم