برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل با رایحه کاپتان بلک Dunhill diffuser pipe cleaner

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل با رایحه کاپتان بلک Dunhill diffuser pipe cleaner کد 19656 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل Dunhill diffuser pipe cleaner 50 میل
نام تجاری:
240,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل Dunhill diffuser pipe cleaner این محلول مناسب برای انواع پیپ های چوبی، پلاستیکی و چوب سیگار است که به راحتی کار تمیز کردن و زدودن خاکستر های انباشته شده درون کاسه و دوده های درون لوله های پیپ را انجام می دهد و کار تمیز کردن پیپ و متعلقات را برای شما آسان می کند.ویژگی های مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل دارای حجم 50 میل با کاربرد تمیز کردن پیپ و چوب سیگار و رایحه عطر کاپتان بلک است که در بطری پلاستیکی عرضه می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مایع تمیز کننده پیپ ارشاکو مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار دانهیل Dunhill diffuser pipe cleaner را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایع تمیز کننده پیپ اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
حجم
50 میل
مناسب برای
مایع تمیز کننده پیپ و چوب سیگار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
6,605,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ ویتلاکس هوس آف پایپس دست ساز چوب آبنوس به همراه کلیه لوازم جانبی Whitluck's house of pipes Handmade Wood Smoking Pipe کد 17972 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم