برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیشبند حوله ای بخند اگه فکر میکنی زیبایی Towel Apron smile if you think im pretty

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیشبند حوله ای بخند اگه فکر میکنی زیبایی Towel Apron smile if you think im pretty کد 8593 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیشبند حوله ای مدل بخند اگه فکر میکنی زیبایی Towel Apron smile if you think im pretty محصولی زیبا و با کیفیت است که به شما کمک می کند تا بدون اینکه لباس کودکتان کثیف و چرب شود بتوانید به او غذا بدهید . پیشبند حوله ای دارای یک کش در دور گردن می باشد که برای گردن 25 سانتی متری مناسب است و با وزن 36 گرمی که دارد گردن کودک را اذیت نمی کند . پیشبند حوله ای از جنس پارچه بوده و به راحتی با دست قابل شستشو می باشد . پیشبند حوله ای با سایز 26 × 36 سانتی متری که دارد تمامی لباس کودک را پوشانده و مانع از کثیف شدن آن می شود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیشبند حوله ای مدل بخند اگه فکر میکنی زیبایی Towel Apron smile if you think im pretty دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیشبند حوله ای مدل بخند اگه فکر میکنی زیبایی Towel Apron smile if you think im pretty را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیشبند اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
26 × 36 سانتی متر
وزن
36 گرم
مناسب برای
پسران و دختران
جنس
پارچه
قابل شستشو به صورت
دستی
سایر توضیحات
دارای یک حلقه‌ی کشی دو گردن - مناسب برای دوگردن 25 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم