برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیشبند حوله ای غبار پری جادو Towel Apron Magic fairy dust

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیشبند حوله ای غبار پری جادو Towel Apron Magic fairy dust کد 8592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیشبند حوله ای مدل غبار پری جادو Towel Apron Magic fairy dust از محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که با جنس پارچه ای که دارد به راحتی قابل شستشو با دست می باشد و نمی توانید آن را در داخل ماشین لباسشویی بشویید زیرا به بافت آن آسیب می زند . پیشبند حوله ای مدل غبار پری جادو با طراحی جذابی که دارد برای کودکان دختر و پسر مناسب است . در زمان هایی که به مهمانی می روید و نگران کثیف شدن لباس کودک خود هستید با استفاده از پیشبند حوله ای می توانید با خیال راحت به کودک خود غذا بدهید و دیگر نگران کثیف شدن لباس کودک خود نباشید . پیشبند حوله ای با وزن 36 گرمی که دارد گردن کودک را آزار نمی دهد . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیشبند حوله ای مدل غبار پری جادو Towel Apron Magic fairy dust دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیشبند حوله ای مدل غبار پری جادو Towel Apron Magic fairy dust را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیشبند اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
26 × 36 سانتی متر
وزن
36 گرم
مناسب برای
پسران و دختران
جنس
پارچه
قابل شستشو به صورت
دستی
سایر توضیحات
دارای یک حلقه‌ی کشی دو گردن - مناسب برای دوگردن 25 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم