برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیشبند هفت روز هفته بسته 7 عددی سایز کوچک Seven Days a Week 1365 Apron 7 Pcs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیشبند هفت روز هفته بسته 7 عددی سایز کوچک Seven Days a Week 1365 Apron 7 Pcs کد 12493 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیشبند هفت روز هفته بسته 7 عددی سایز کوچک Seven Days a Week 1365 Apron 7 Pcs شامل 7 پیشبند کوچک سفید از جنس پنبه است که هر کدام دارای طرح های زیبا و رنگارنگی از حیوانات می باشند. دور تا دور پیشبند ها نیز با نوار پارچه ای در رنگهای مختلف دور دوزی شده است. پیشبند هفت روز هفته دارای یک آستر نایلونی جهت جلوگیری از کثیف شدن لباس کودک داشته و کاملا ضد حساسیت می باشد. این ست پیشبند 1365 را می توان از بدو تولد برای نوزادان مورد استفاده قرار داد. همچنین هر پیشبند دارای یک بست چسبی است که در پشت گردن بسته می شود و از این رو هم کودک احساس راحتی بیشتری داشته و هم مادر برای باز و بسته کردن پیشبند راحت تر خواهد بود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیشبند هفت روز هفته بسته 7 عددی سایز کوچک Seven Days a Week 1365 Apron 7 Pcs دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیشبند هفت روز هفته بسته 7 عددی سایز کوچک Seven Days a Week 1365 Apron 7 Pcs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیشبند اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
7 تکه
مناسب برای
دختران-پسران
جنس
پنبه
قابل شستشو به صورت
دستی
سایر توضیحات
دارای یک چسب پارچه‌ای به عنوان بست در پشت گردن، دارای آستر پلاستیکی ، طراحی زیبا و خلاقانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم