برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حیوانات موزر مکس MOSER Max 45

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حیوانات موزر مکس MOSER Max 45 کد 14690 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
10,703,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حیوانات موزر مکس MOSER Max45 ساخت کشور آلمان است که مناسب اصلاح موی حیوانات خانگی مانند گربه و سگ و حتی اسب و گاو با جثه کوچک، متوسط یا بزرگ می باشد. موزر مکس 45 (1245-0071) یک ماشین اصلاح حرفه ای چرخشی برای انواع پشم است. یکی از محبوب ترین مدل ها برای استفاده حرفه ای است، زیرا برای اصلاح تمام نژادهای سگ، گربه و همچنین اسب و گاو مناسب است.

موزر-مکس-45.jpg

کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک بدنه و سیم بلند 3 متری از ویژگی های ماشین اصلاح MOSER Max45 به حساب می آید.  بدنه ماشین اصلاح مکس 45 از جنس پلاستیک مستحکم و تیغه آن از استیل ضد زنگ مقاوم و با دوام است و با برق مستقیم کار می کند که برای رعایت نکات ایمنی نباید با آب تماس داشته باشد.
ماشین اصلاح موزر Max45 دارای برس تمیز کاری می باشد که می توانید شانه و تیغه محصول را تمیز کرده و در صورت نیاز تیغه ماشین اصلاح را با روغن مخصوص خود، روغن کاری نمایید. در انتهای ماشین اصلاح یک حلقه برای آویختن دستگاه در نظر گرفته شده که برای تسهیل در استفاده شما عزیزان میباشد.

موزر مکس 45 دارای سیستم خنک کننده هوا است و دمای دستگاه را بدون تغییر نگه می دارد. موزر مکس 45 دارای عرض تیغه 49 میلی متر عرضه می باشد. دستگاه Moser Max 45 دارای وزن نسبتا متوسط​ 520 گرم و ابعاد - 185x46x48 میلی متر، سطح غیر لغزش کیس و ارگونومی عالی است.

ویژگی های قابل ذکر ماشین ماشین اصلاح حیوانات موزر مکس 45 شامل:

  • موتور AC دوار
  •  مصرف برق 45 وات
  • دو حالت سرعت  2400 و 3000
  •  خنک کننده هوای موتور
  • سطح پایین سر و صدا و لرزش
  • برای کار مداوم و زیاد
  • طراحی شده برای برش انواع پشم

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح حیوانات MOSER Max45 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح حیوانات موزر مکس MOSER Max45 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق مستقیم
تکنولوژی اصلاح
ماشین اصلاح حیوانات
سایر ویژگی ها
ساخت آلمان،ارگونومیک،3متر سیم،حلقه آویختن،روغن،20 × 5 × 3.5 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم