برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک هدیه عطر با خرس و پاستیل

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک هدیه عطر با خرس و پاستیل کد 12642 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک هدیه عطر با خرس و پاستیل یک بسیار زیبا و جذاب است که می تواند به سادگی بیانگر عشق و دلدادگی باشد. خرس های عروسکی دوست داشتنی، سالهاست که نمادی برای ابراز علاقه در روز ولنتاین شده اند. در این پک هدیه عطر انتخابی شما در کنار یکی ازین خرس های دوست داشتنی به همراه پاستیل های خوشمزه در یک جعبه ی شکیل و فوق العاده ، جلوه ای فانتزی و رومانتیک به هدیه ی شما می بخشند. این پکیج پیشنهاد کارشناسان ما برای شمایی ست که می خواهید عشق خود را کمی ملوس تر با تم فانتزی ابراز نمایید.
ماندگاری این پکیج برای شما این امکان را فراهم میکند تا زودتر و فارغ از ازدحام در کمال آرامش آنرا تهیه کنید . همچنین ارسال آن به تمام نقاط کشور هم امکان پذیر است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک هدیه عطر با خرس و پاستیل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک هدیه عطر با خرس و پاستیل را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
اقلام موجود
عروسک خرس ، پاستیل
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
سراسر کشور
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم