برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

گیفت ست عطر با گل رز قرمز و شکلات

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیفت ست عطر با گل رز قرمز و شکلات کد 12639 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیفت ست عطر و گل رز قرمز و شکلات یک انتخاب بی نظیر برای عشاق است. گیفت ست لاکچری عطر، مروارید ، رز و شکلات ، عطر انتخابی شما در میان رزهایی به رنگ قرمز و شکلاتهای محبوب ،هدیه ای خاص برای کسیکه وجودش دلیل شور و شیرینی لحظات شماست. دانه های مروارید تاکیدی بر ارزشمند بودن است و جلوه ای لوکس به هدیه ی شما می بخشد. رز قرمز در دنیا نماد عشق پاک است ، عشق و شوری پایدار، و قرمز تیره نمادیست از زیبایی بی انتها. مرواریدها سمبل بهترین چیزها هستند: صداقت، خلوص، خرد و کمال. در باورها مروارید روح انسان را تعالی می بخشد و حس آرامش ، کمال و عزت نفس را القا میکند. 

white-rose

اندک احتمالی وجود دارد که در زمان سفارش نوع و یا طعم شکلات های داخل پک تغییر کند که مرتبط با موجودی روز می باشد، بنابراین لطفا این نکته را مد نظر داشته باشد. همچنین پک هایی که با گل های طبیعی آراسته شده اند فقط برای هموطنان تهرانی قابل سفارش می باشند چراکه ارسال به سایر شهرها زمان بر بوده و از کیفیت و طراوت گل ها کاسته خواهد شد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گیفت ست عطر با گل رز قرمز و شکلات دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو گیفت ست عطر با گل رز قرمز و شکلات را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع و تعداد گل
23 شاخه گل زر هلندی قرمز
اقلام موجود
شکلات و مروارید
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
با توجه به اینکه شامل گل طبیعی است فقط ارسال این پک برای تهران مقدور است.
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم