برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

گیفت ست عطر با گل رز قرمز

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیفت ست عطر با گل رز قرمز کد 12638 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیفت ست عطر و گل رز قرمز ، یک پکیج فوق العاده است با عطر انتخابی شما در احاطه ی رزهایی به رنگ قرمز تیره ،هدیه ای خاص برای کسی که دوستش دارید. رز قرمز در دنیا نماد عشق پاک است ، عشق و شوری پایدار، و قرمز تیره نمادی است از زیبایی بی انتها. این ست پیشنهاد کارشناسان ما برای کسی ست که می خواهید نهایت عشق و زیبایی را به او هدیه دهید. 

white-rose

لازم به توضیح است که عطر موجود در تصویر تنها برای نشان دادن شمایل پک هدیه است و عطر انتخابی شما جایگرین آن خواهد شد. در صورت نیاز به همفکری جهت انتخاب رایحه ی متناسب با مناسبت هدیه و شخص گیرنده ی آن نیز می توانید از کارشناسان خبره ارشاکو مشاوره گرفته تا بهترین را انتخاب نمایید. همچنین مد نظر داشته باشید که گل آرایی و تزئین هدایا هنری است که توسط دست انجام می پذیرد و ممکن است گاهی 20 تا 30 درصد تغییر در نحوه ی قرار گیری آنها به وجود بیاید که این موضوع امری است کاملا طبیعی و غیر قابل اجتناب.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گیفت ست عطر با گل رز قرمز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو گیفت ست عطر با گل رز قرمز را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع و تعداد گل
25 شاخه گل زر هلندی قرمز
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
با توجه به اینکه شامل گل طبیعی است فقط ارسال این پک برای تهران مقدور است.
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم