برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک هدیه عطر و گل میخک مینیاتوری

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک هدیه عطر و گل میخک مینیاتوری کد 12626 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک هدیه عطر و گل میخک مینیاتوری یک پک مدرن ، ساده و بسیار شیک است که می توان آن را برای هر مناسبتی فارغ از جنسیت و سن و سال انتخاب نمود. گل های میخک میناتوری در سه رنگ سفید ، صورتی و سرخابی به زیبایی در کنار هم در جعبه چیده شده اند و جلوه ای خاص را به هدیه داده اند. یک روبان ساتن پهن نیز به دور جعبه پیچیده شده تا این هدیه را به یک هدیه ی بی نظیر تبدیل سازد. برای تهیه یک هدیه فوق العاده تنها کافی است عطر مورد نظر خود را انتخاب نمایید . هنرمندان گل آرای ارشاکو هدیه ی شما را به بهترین شکل با گل های باطراوت و زیبای میخک تزئین کرده و آن را در زمان مقرر به دستتان می رسانند. پک هدیه عطر و گل میخک بهترین وسیله برای ابراز عشق و محبت است که در کمال سادگی و صداقت بیان می شود. 

mikhak

اگر به دنبال جدیدترین و خاص ترین روایح هستید تنها کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید ، آنها شما را تا انتخاب برترین عطر برای فرد مورد نظرتان یاری می دهند. همچنین این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که گل آرایی و تزئین هدایا امری زمان بر است که با توجه به حجم سفارشات احتمال تحویل در همان روز ممکن نمی باشد . از این رو لطفا حداقل 1 روز کاری قبل از مناسبت مورد نظر ، سفارش خود را اعلام نمایید.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک هدیه عطر و گل میخک مینیاتوری دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک هدیه عطر و گل میخک مینیاتوری را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع و تعداد گل
گل میخک مینیاتوری سفید و صورتی و سرخابی
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
با توجه به اینکه شامل گل طبیعی است فقط ارسال این پک برای تهران مقدور است.
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم