برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک هدیه عطر با شکلات و گل رز هلندی

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک هدیه عطر با شکلات و گل رز هلندی کد 12617 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک هدیه عطر با شکلات و گل رز هلندی یک پکیج کامل برای ابراز عشق و محبت است که به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. این پک هدیه شامل 12 شاخه گل رز هلندی قرمز و 8 شاخه گل رز هلندی سفید است که دور تا دور آنها با گل های مرواریدی زیبا تزئین شده است. اطراف عطر نیز با شکلات پر شده و یک ست تمام عیار را برای ابراز عشق فراهم ساخته است . پک هدیه عطر با شکلات گل رز را می توان برای مناسبت هایی چون ولنتاین ، تولد ، سالگرد ازدواج و .. انتخاب کرد. 
رز قرمز نمادی از عشق و احترام است و رز سفید نماد پاکی . ترکیب این دو معنای تمام عیار احساسی بی ریاست و هدیه دادن آن بیان این حس دورونی به گیرنده ی آن است. 

red-roseمرواریدیwhite-rose

شما می توانید هر عطری را که مد نظر دارید انتخاب نموده تا هنرمندان گل آرای ارشاکو این پک هدیه نفیس را برایتان آماده کنند. اگر برای انتخاب رایحه ی مناسب نیز دچار تردید هستید می توانید از مشاوره ی کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.  ( عطر موجود در تصویر تنها برای نمایش کامل پک هدیه می باشد. )
لازم به توضیح است که احتمال کمی وجود دارد که در زمان سفارش این پک هدیه تغییر کوچکی در نوع و یا طعم شکلات های آن به وجود بیاید و این امری کاملا طبیعی ایست که به موجودی روز مرتبط می باشد. لذا در هنگام سفارش لطفا این نکته را لحاظ فرمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک هدیه عطر با شکلات و گل رز هلندی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک هدیه عطر با شکلات و گل رز هلندی را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع و تعداد گل
رز هلندی قرمز 12 شاخه - رز هلندی سفید 8 شاخه - گل مرواریدی
اقلام موجود
شکلات
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
با توجه به اینکه شامل گل طبیعی است فقط ارسال این پک برای تهران مقدور است.
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم