برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک هدیه عطر و گل آلسترومریا و داوودی مینیاتوری

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک هدیه عطر و گل آلسترومریا و داوودی مینیاتوری کد 12615 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک هدیه عطر و گل آلسترومریا و داوودی مینیاتوری یک ست بسیار زیباست که می تواند پیام دوستی و صداقت را در گوش گیرنده ی هدیه فریاد کند. این پک شامل گلهای آلسترومریای سفید و داوودی مینیاتوری سفید و صورتی و بنفش می باشد که با ترکیبی زیبا در جعبه ای مربعی شکل چیده شده است تا به عطر انتخابی شما جلوه ای رویایی ببخشد. گل داوودی همواره نمادی از حقیقت است و هدیه دادن آن به معنای صحه گذاری بر احساسی است که می خواهید ابزار نمایید . معنای گل داوودی آن را به یک گل پرکاربرد مبدل ساخته که در هر جایگاهی معنی منحصر به فرد خود را باز گو می کند. این پک هدیه را می توان برای مناسبت هایی چون روز مادر ، روز پدر ، روز عشق و یا عرض تبریک ، تشکر و یا عذرخواهی تهیه نمود.

آلسترومریا1داوودی-مینیاتوری

لازم به توضیح است که عطر موجود در تصویر تنها برای نشان دادن شمایل پک هدیه است و عطر انتخابی شما جایگرین آن خواهد شد. در صورت نیاز به همفکری جهت انتخاب رایحه ی متناسب با مناسبت هدیه و شخص گیرنده ی آن نیز می توانید از کارشناسان خبره ارشاکو مشاوره گرفته تا بهترین را انتخاب نمایید. همچنین مد نظر داشته باشید که گل آرایی و تزئین هدایا هنری است که توسط دست انجام می پذیرد و ممکن است گاهی 20 تا 30 درصد تغییر در نحوه ی قرار گیری آنها به وجود بیاید که این موضوع امری است کاملا طبیعی و غیر قابل اجتناب. 
از آنجا که گل های طبیعی در مراحل ارسال به شهرستان طراوت خود را از دست داده و کیفیت و زیبایی هدیه را مخدوش می کنند ، پک های هدیه ای که با گل های طبیعی آراسته شده اند تنها برای هموطنان ساکن تهران قابل سفارش می باشند. همچنین به علت تعدد سفارشات و زمان بر بودن تهیه آنها سفارش پک هدیه عطر و گل حداقل یک روز کاری پیش از زمان مناسبت می بایستی ثبت گردد و امکان ارائه ی خدمات به صورت روزانه میسر نخواهد بود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک هدیه عطر و گل آلسترومریا و داوودی مینیاتوری دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک هدیه عطر و گل آلسترومریا و داوودی مینیاتوری را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع و تعداد گل
آلسترومریای سفید و داوودی مینیاتوری سفید ، صورتی و بنفش
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
با توجه به اینکه شامل گل طبیعی است فقط ارسال این پک برای تهران مقدور است.
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم