برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کفش پیاده روی مردانه تیوبیلر رانر Adidas Tubular Runner Mens Runnig Shoes

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کفش پیاده روی مردانه تیوبیلر رانر Adidas Tubular Runner Mens Runnig Shoes کد 9967 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
سایز کفش
  • 41.3
  • 42.7
  • 44
  • 44.7
نام تجاری:
10,696,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کفش پیاده روی مردانه آدیداس تیوبیلر رانر Adidas Tubular Runner Mens Runnig Shoes فوق العاده راحت و مورد استقبال اغلب آقایان است و می توان گفت از پرفروش ترین کفش ها به شمار می رود.
کفش آدیداس با کیفیت بسیار عالی برای راحتی پا با جنس الیاف مصنوعی و چرم و جیز ساخته شده است و در عرض متوسط در چند سایز بیشتر معمول در اختیار شما قرار می گیرد.
با کفش آدیداس از پیاده روی خود لذت خواهید برد چرا که هیچ گونه فشاری بر شما و کمر و پا ها وارد نخواهد شد. با دوام و برای استفاده روزمره نیز پیشنهاد می شود. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کفش پیاده روی مردانه آدیداس Tubular Runner دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کفش پیاده روی مردانه تیوبیلر رانر Adidas Tubular Runner Mens Runnig Shoes را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کفش مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم