برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی زنانه و مردانه سوجوز SojoS Sunglasses SJ1004

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه سوجوز SojoS Sunglasses SJ1004 کد 12991 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • آبی
  • صورتی
  • بنفش
  • زرد
  • قهوه ای
نام تجاری:
2,219,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی زنانه و مردانه سوجوز SojoS Sunglasses SJ1001 یک عینک بسیار شیک و زیبا از کالکشن تابستان 2018 برند سوجوز می باشد که می تواند برای بانوان و آقایان مورد استفاده قرار گیرد. عینک 1004 سوجز یک عنک طرح خلبانی است که با طراحی مدل تلفیق گردیده و ظاهری بسیار جذاب و جوان پسند را پدید آورده است. این عینک سوجوز فریمی فلزی و لنزهایی تخت و آینه ای داشته و در رنگ بندی متنوع و جذاب می تواند با هر سلیقه و هر سبکی یک ترکیب بسیار شی و مدرن را ایجاد نماید. به علاوه لنزهایی با UV400 قادر است به طور 100 درصد اشعه های مضر را فیلتر نموده و به طور کامل از چشم ها محافظت نماید. عینک SJ1004 را می توان به طور روزمره ، برای رانندگی ، پیاده روی ، دویدن ، مسافرت و یا هر فعالیت دیگری مورد استفاده قرار داد. همچنین بسته بندی شیک و قیمت مناسب آن نیز سبب گردید تا بتوان این عینک را به عنوان یک هدیه ی مناسب برای عزیزان نیز پیشنهاد داد.
عینک زنانه و مردانه سوجوز لنزی به عرض 58 میلیمتر و طول 51 میلیمتر داشته و طول دسته های آن نیز 142 میلیمتر می باشد. فریم با دوام و ضد حساسیت این عینک زیبا نیز می تواند در هر موقعیت و شرایط آب و هوایی بدون کوچکترین مشکلی همراه همیشگی شما بوده و راحتی و لذت را برایتان به ارمغان بیاورد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عینک آفتابی زنانه و مردانه سوجوز SojoS Sunglasses SJ1001 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عینک آفتابی زنانه سوجوز SojoS Sunglasses SJ1001 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
اسپرت
مناسب برای
بانوان و آقایان
مبداء برند
امریکا
کاربرد
فشن - روزمره
مشخصات فريم
جنس فریم
فلز
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
آینه ای
سایر مشخصات
سایز
58 میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم