برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پشه بند تشک دار هپی بیبی Happy Baby 819 Mosquito Net

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پشه بند تشک دار هپی بیبی Happy Baby 819 Mosquito Net کد 12473 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پشه بند تشک دار هپی بیبی Happy Baby 819 Mosquito Net یک وسیله ی ایده آل برای گردش و سفر می باشد. ابعاد پشه بند هپی بیبی 110×65×50 سانتیمتر است که می توان به آسانی آن را جمع و باز نمود. حجم کم و وزن سبک این پشه بند موجب شده تا بتوان آن را همواره در هر گردش ، پیک نیک و یا مسافرتی در لوازم ضروری کودک قرار داد. پشه بند هپی بیبی کاملا کودک را از گزند حشرات محفوظ می دارد و درب آن نیز با یک زیپ باز  و بسته می شود که می توان به راحتی کوودک را داخل یل خارج نمود. فضای بزرگ این پشه بند هپی بیبی گنجایش دو نوزاد را نیز دارد و یک انتخاب خوب برای والدین دوقلوها می باشد. با استفاده از پشه بند تشک دار هپی بیبی می توان با خیالی آسوده از گردش و سفر لذت برد چرا که کودک داخل آن کاملا ایمن بوده و نمی تواند از آن خارج شود و می توان با قرار داد اسباب بازی در داخل پشه بند موجبات سرگرمی او را نیز فراهم نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پشه بند تشک دار هپی بیبی  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو پشه بند تشک دار هپی بیبی Happy Baby 819 Mosquito Net را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پشه بند اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
110×65×50 سانتیمتر
وزن
500 گرم
نوع
پشه بند تشک دار
گروه سنی
0 تا 4 سالگی
سایر توضیحات
تاشو - کیفیت عالی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم