برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

زنجیر پستانک آبی چیکو Chicco 4883.1 pacifier chains

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید زنجیر پستانک آبی چیکو Chicco 4883.1 pacifier chains کد 13527 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

زنجیر پستانک چیکو Chicco 4883.1 pacifier chains  یک محصول کاربردی و مناسب استفاده کودکان از بدو تولدشان می باشد. زنجیر پستانک آبی چیکو دارای وزنی برابر 5 گرم است و از ابعادی برابر 11*5*11 سانتی‌متر برخوردار می باشد. زنجیر پستانک چیکو خوش رنگ و جذاب است و نظر کودک شما را به راحتی جذب می کند. زنجیر پستانک چیکو از مواد سمی و مضر ساخته نشده است و نیز دارای زنجیری به‌طول 18 سانتی‌متر است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره زنجیر پستانک آبی چیکو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو زنجیر پستانک آبی چیکو Chicco 4883.1 pacifier chains را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید زنجیر پستانک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
زنجیر پستانک
مناسب برای سن
از بدو تولد
زنجیر
دارد
قابلیت شستشو
دارد
قابلیت استریل کردن
هست
سایر توضیحات
دارای یک گیره‌ی فلزی جهت اتصال به پستانک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم