برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پودر پرپشت کننده مو کابوکی Caboki Hair Loss Concealer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پودر پرپشت کننده مو کابوکی Caboki Hair Loss Concealer کد 9391 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,200,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پودر پرپشت کننده مو کابوکی Caboki Hair Loss Concealer انتخابی است برای افرادی که موهای کم پشت و یا تنک دارند، موهای نازک شده که زیبایی موها را کم کرده اند، با استفاده از پودر پرپشت کننده می توانید موهایی ضخیم و پرپشت و زیبا داشته باشید. پودر پرپشت کننده به تارهای مو می چسبد و باعث ضخیم  و پر شدن موها می شود. این پودر با عرق و باد از بین نمی رود و در عوش می توانید با شامپو به راحتی شسته و پاک کنید. پودر پرپشت کننده کابوکی در رنگ های مختلف مو از جمله مشکی، بلوند، قهوه ای تیره، خاکستری تیره، قهوه ای روشن، قهوه ای ملایم، سفید و سفید برفی موجود می باشد و برای تمام انواع مو مناسب است. پودر پرشت کننده مو کاملا طبیعی تولید شده و برای پوست مناسب است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

در ویدیو زیر معرفی پودر پرپشت کننده مو کابوکی رنگ مشکی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  پودر پرپشت کننده مو کابوکی Caboki Hair Loss Concealer  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  پودر پرپشت کننده مو کابوکی Caboki Hair Loss Concealer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم