برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پخش کننده DVD پاناسونیک Panasonic DVD-S500 DVD Player

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پخش کننده DVD پاناسونیک Panasonic DVD-S500 DVD Player کد 8961 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پخش کننده DVD پاناسونیک Panasonic DVD-S500 DVD Player طیف گسترده ای از فرمت های دیسک های را برای شما پخش می نماید و از فرمت های MP3 برای صدا و موسیقی و JPEG برای تصویر پشتیبانی می نماید تا شما بتوانید به وسیله این دستگاه فابل های مورد نظر خود را بر روی تلویزیون پخش نمایید و از مشاهده آن ها همراه با اطرافیانتان به صورت دسته جمعی لذت ببرید.
همچنین شما می توانید به راحتی با استفاده از پورت USB نصب شده بر روی پانل جلوی ان دستگاه های USB را به اس 500 وصل نمایید و هر چیزی که در داخل آن ذخیره است را بر روی این دستگاه پخش نمایید.
به علاوه این سیستم دارای ویژگی CD Ripping می باشد که  آرشیو از موسیقی و فایل های صوتی با فرمت MP3 را که در داخل CD ذخیره شده اند را بر روی USB کپی نمایید تا به راحتی بتوانید آن ها را بر روی دستگاه های دیگر پخش نمایید.
همچنین DVD S500 این امکان را برای شما فراهم می کند تا بعد از قطع برق نیز بتوانید دوباره به هر انچه را که در حال مشاهده آن بودید از همان جا دسترسی پیدا نمایید.
شما با این دستگاه به دو طریق می توانید موسیقی، فیلم ها و تصاویر را بر روی این سیستم پخش نمایید. به راحتی از طریق پورت usb که در جلوی این دستگاه قرار دارد فلاش یا دستگاه های ذخیره سازی usb را به پخش کننده اس 500 پاناسونیک وصل نمایید و محتویات آن را بر روی تلویزیون پخش نمایید. به علاوه این سیستم از فرمت فایل های JPEG برای تصاویر و MP3 برای موسیقی پشتیبانی می نماید و امکان پخش صدا و تصاویر را با این فرمت ها برای شما به ارمغان می اورد. به علاوه شما می توانید با استفاده از سینی دیسک نیز محتویات CD و DVD را بر روی این سیستم پخش نمایید و از مشاهده تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.
- پخش فرمت های MP3، JPEG
- دارای پورت USB و امکان پخش محتویات USB
- پخش فرمت های مختلف دیسک
- دارای ویژگی CD Ripping
- قابلیت Power Resume حتی پس از قطع برق
- مبدل D/A ویدیو : 108 مگاهرتز/12 بیت
- مبدل D/A صوتی : 192 مگاهرتز/24 بیت
- نمایش به صورت اسلاید عکس
- یک عدد شیار USB 2.0 برای پخش در جلو
- سیستم ویدئو : NTSCPAL
با این دستگاه بعد از خاموش کردن و یا قطع برق دوباره محتوایتان را از سر بگیرید و از زمان توقف از تماشایشان لذت ببرید. سیستم دی وی دی پلیر پاناسونیک S500GAK دارای ویژگی CD Ripping می باشد.
شما به وسیله این ویژگی می توانید آرشیو از موسیقی و فایل های صوتی با فرمت MP3 مورد علاقه خود را که در داخل دیسک سی دی ذخیره شده اند بر روی حافظه دستگاه USB کپی کنید. با این ویژگی شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به PC عمل انتقال فایل های صوتی را از CD به فلاش USB انجام دهید و آن ها در پخش کننده های صوتی و یا دستگاه های دیگر پخش نمایید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دی وی دی پلیر پاناسونیک مدل DVD-S500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پخش کننده DVD پاناسونیک Panasonic DVD-S500 DVD Player را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید پخش کننده دی وی دی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
310 * 39 * ‏204 میلیمتر
وزن
1.1 کیلوگرم
فرمت های قابل پخش
CD-DA + SVCD + MP3 + JPEG + Xvid،
خروجی‌های صوتی آنالوگ
دارد
سایر مشخصات
1 دیسک های ضبط شده و پایان یافته در دستگاه های ضبط.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم