برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ ویسیج رفرشینگ Nivea Visage Refreshing

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ ویسیج رفرشینگ Nivea Visage Refreshing کد 14901 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ ویسیج رفرشینگ Nivea Visage Refreshing شیر پاک کن نیوآ مدل Refreshing محصولی فوق العاده عالی برای پاک کردن صورت و خلاص شدن از آلودگی های محیطی روزانه و مواد آرایشی است.
محصول Nivea مدل رفرشینگ کاملا سبک و لطیف می باشد ، و نه تنها چربی های پوستتان را حفظ می کند بلکه پوست شما را کاملا آبرسانی و مرطوب می کند. شیر پاک کن Refreshing بصورت خیلی عمیق منافذ پوست را از هر نوع آلودگی و مواد آرایشی پاک و تمیز می کند و سپس به پوستتان آرامش و لطافت و نرمی را هدیه می بخشد. پاک کننده آرایشی نیوآ رفرشینگ با انواع پوست ها سازگار می باشد بویژه پوست های نرمال و معمولی ، دارای ویتامین E بوده و همچنین حاوی عصاره طبیعی نیلوفر آبی است .
شیر پاک کن رفرشینگ برای پاک کردن صورت کاملا مناسب است و از خشکی پوستتان جلوگیری کرده و پوستتان را آبرسانی خواهد کرد.
 پک Nivea Visage Refreshing علاوه بر همراه داشتن محلول پاک کننده آرایش چشم مدل Double Effect ، یک کیف به همراه دارد. پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ برای هدیه دادن به عزیزانتان نیز جزو انتخاب های برتر است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ ویسیج رفرشینگ را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ Refreshing دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک پاک کننده آرایش صورت نیوآ رفرشینگ Nivea Visage Refreshing را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیر پاک کن اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
ویژگی‌های شیر پاک کن: - جلوگیری از خشکی پوست - مناسب پوست های نرمال ویژگی‌های محلول پاک کننده آرایش چشم: - مناسب انواع پوست
نوع
شیر پاک کن و محلول
مناسب برای
صورت
حجم
200 میلی لیتر
عصاره
- حاوی عصاره طبیعی نیلوفر آبی
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
- دارای ویتامین E
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم