برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پاور بانک (شارژر همراه) راو پاور خورشیدی RAVpower RP-PB003 Solar Power Bank

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاور بانک (شارژر همراه) راو پاور خورشیدی RAVpower RP-PB003 Solar Power Bank کد 14864 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شارژر همراه راو پاور خورشیدی RAVpower RP-PB003 Solar Power Bank پاور بانک خورشیدی راو پاور راه حلی برای شارژ دستگاه های همراه میلیون ها مشتری در سراسر جهان می باشد و به عنوان یک روش قابل اعتماد برای شارژ کردن در هر زمان و مکان می باشد .
شارژر بی سیم راو پاور طوری طراحی شده است که همزمان دو دستگاه تلفن همراه را با یک باتری لیتیوم پلیمر شارژ می کند. شارژر همراه راو پاور به لطف پنل خورشیدی یکپارچه می تواند انواع گوشی های هوشمند ، تبلت ، دوربین دیجیتال ، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌ها را شارژ کند.
پاور بانک راو پاور بسیار سبک می باشد که حمل را راحت تر می کند ، منبع تغذیه پاور بانک RP-PB003 انرژی خورشیدی می باشد ، هنگامیکه بیرون از منزل هستید و هوا آفتابی بود، اجازه دهید که نور خورشید مستقیما جذب پاور بانک شود و سپس شارژ شود. نقاط قوت شارژر بی سیم RAVpower داشتن چراغ قوه است که محیط تاریک را کاملا روشن می کند .
شارژر بی سیم راو پاور به دو روش راحت و کاربردی از جمله انرژی خورشیدی و ورودی (DC (5V / 2A شارژر می شود..پاور بانک خورشیدی راو پاور دارای نشانگر ال ای دی می باشد و توسط چراغ های قرمز و آبی وضعیت شارژ را نمایش می دهد.
اگر نیاز به شارژ کامل پاور بانک RP-PB003 داشتید، توسط نور خورشید حدود یک هفته طول خواهد کشید که کاملا شارژ شود ، اما اگر نیازی به اینکار نداشتید حدود 8 الی 9 ساعت طول خواهد کشید که توسط خروجی 2 تا 2.4 آمپری شارژ کاملا را بدست آورد. توان شارژ کامل به اندازه ای است که می تواند به میزان 4.2 بار یک گوشی آیفون را شارژ نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شارژر همراه راو پاور RP-PB003 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو شارژر همراه راو پاور خورشیدی RAVpower RP-PB003 Solar Power Bank را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شارژر همراه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
170 × 88 × 20 میلی‌متر
وزن
382 گرم
کلاس وزنی
معمولی - 200 تا 400 گرم
نوع باتری
لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت
شدت جریان ورودی
2.0 آمپر
شدت جریان خروجی
2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
محدوده ظرفیت
10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی
15000 میلی‌آمپر ساعت
سازگار با
انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
نشانگر LED
قابلیت های ویژه
شارژ ایمن (MultiProtect) , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر) , امکان شارژ خورشیدی , مقاوم در برابر ضربه , دارای چراغ قوه
سایر امکانات و قابلیت‌ها
دارای استاندارد IPX4 (مقاوم در برابر قطرات آب و گردوغبار) - دارای پنل خورشیدی 1W/250mA - زمان شارژ: 20 ساعت توسط لپ‌تاپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم