برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پاوربانک (شارژر همراه) شیائومی 7800 میلی آمپر Xiaomi ZMI MF855 Power Router 7800mAh Power Bank

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاوربانک (شارژر همراه) شیائومی 7800 میلی آمپر Xiaomi ZMI MF855 Power Router 7800mAh Power Bank کد 14076 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پاوربانک (شارژر همراه) شیائومی 7800 میلی آمپر Xiaomi ZMI MF855 Power Router 7800mAh Power Bank ترکیبی از یک شارژر همراه و مودم قابل حمل است .شائومی این مدل را طوری طراحی و تولید کرده است که با استفاده از یک سیمکارت سایز میکرو میتواند تبدیل به مودم 3G یا 4G شود .
در مدل ZMI MF855 حداکثر سرعت دانلود داده ها 150 مگابایت و آپلود فایلها 50 مگابایت میباشد .بر روی پاوربانک شیار کوچکی برای قرار دادن سیم کارت تعبیه شده است .در این مدل 11 دستگاه به صورت همزمان میتوانند از اینترنت استفاده نمایند .
پاوربانک شیائومی دارای باتری لیتیوم یونی است که پس از شارژ کامل میتواند تا 54 ساعت انرژی موردنیاز برای روشن نگه داشتن دستگاه را فراهم کند .شدت جریان ورودی به دستگاه 2 آمپر است و دارای یک خروجی 2.1 آمپر میباشد ،هم خود پاوربانک به سرعت شارژ میشود و هم موبایل شما را با سرعت خوبی شارژ میکند .
از دیگر قابلیت های آن میتوان به مدارهای داخلی حفاظت شده در برابر اتصال کوتاه ،افزایش دما ،افزایش ولتاژ و جریان و تخلیه شارژ اشاره کرد که طول عمر دستگاه شما را افزایش میدهند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Xiaomi ZMI MF855 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco پاوربانک (شارژر همراه) شیائومی 7800 میلی آمپر Xiaomi ZMI MF855 Power Router 7800mAh Power Bank را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شارژر همراه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
102x75x22 میلی متر
وزن
217 گرم
کلاس وزنی
معمولی - 200 تا 400 گرم
نوع باتری
لیتیوم-یونی
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.1 ولت
شدت جریان ورودی
2.0 آمپر
شدت جریان خروجی
2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی
1 عدد
محدوده ظرفیت
5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی
7800 میلی آمپر
سازگار با
انواع موبایل ،تبلت ،موزیک پلیر و ...
قابلیت های ویژه
دارای نرم افزاری برای اندروید و iOS جهت مدیریت مودم - محافظت شده در برابر اتصال کوتاه ،افزایش ولتاژ و جریان ،افزایش دما و تخلیه شارژ
سایر امکانات و قابلیت‌ها
حداکثر سرعت دانلود: 120 Mbps - حداکثر سرعت آپلود: 50 Mbps - پشتیبانی از شبکه 3G و 4G ایران - سازگار با سیمکارت سایز میکرو - همراه با کابل شارژ microUSB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم