برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

وان حمام تاشو کودک Folding Bathtub 1796 Baby Bath

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید وان حمام تاشو کودک Folding Bathtub 1796 Baby Bath کد 12381 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سرخابی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

وان حمام تاشو کودک Folding Bathtub 1796 Baby Bath یک وان با کیفیت در ابعاد 82 × 47 × 22.5 سانتیمتر می باشد که قابلیت تاشو داشته و می توان پس از هر حمام کودک آن را جمع کرد و کنار گذاشت. وان حمام برای نوزادان یکی از ضروریات است و حمام کردن نوزادان خارج از وان علاوه بر خطرات احتمالی که ممکن است در پی داشته باشد ، کاری بسیار دشوار و دلهره آور می باشد. اما با استفاده از وان با خیالی آسوده می توان کودک را استحمام کرده و از آن لذت برد. وان حمام تاشو به راحتی قابل جمع و باز شدن می باشد و این قابلیت به ویژه برای حمام هایی که فضای بزرگی ندارند یک حسن بزرگ محسوب می گردد. برای باز کردن وان تاشو کافی است پایه های آن را 90 درجه چرخانده و کفی وان را که حالت آکاردئونی دارد باز نمایید . پس از استحمام کودک نیز به اسانی می توان وان را جمع کرده و با استفاده از دستگیره ی قسمت بالایی وان ،  آن را آویزان نمود. وان تاشو کودک دارای دو جای قرارگیری شامپو می باشد و همچنین دارای دریچه تخلیه آب نیز هست. گنجایش وان 35 لیتر است و در حالت بسته ابعاد آن  82 × 47 × 7 سانتیمتر می باشد. ارتفاع وان حمام تاشو از زمین 22.5 سانتیمتر می باشد و می توان از این وان برای کودکان بزرگ تر نیز برای بازی استفاده نمود و با توجه به ارتفاع کم آن خطری کودکان را تهدید نخواهد کرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره وان حمام تاشو کودک Folding Bathtub 1796 Baby Bath دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو وان حمام تاشو کودک Folding Bathtub 1796 Baby Bath را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید وان حمام اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
82 × 47 × 22.5 سانتیمتر
جنس
پلاستیک
تاشو
هست
نیاز به سر هم بندی
ندارد
مناسب برای
پسران و دختران
وزن
2545 گرم
سایر توضیحات
ابعاد در حالت جمع: 82 × 47 × 7 سانتیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم