برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هلی کوپتر سایما کنترل دار syma S5 SPEED 3 CHANNEL REMOTE CONTROL HELICOPTER

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هلی کوپتر سایما کنترل دار syma S5 SPEED 3 CHANNEL REMOTE CONTROL HELICOPTER کد 19867 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,232,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هلی کوپتر سایما syma S5 SPEED 3 CHANNEL REMOTE CONTROL HELICOPTER از سری هلی کوپتر های کنترل از اره دور 3 کانال و دو موتوره دارای تکنولوژی GYRO است و سیستم ژیروسکوپ به طور مداوم پرواز را می تواند تنظیم کند و چرخش 360 درجه به همراه پرواز پایدار با کنترل آسان را ارائه می دهد.

هلی کوپتر S5 سایما نور LED و قابلیت پرواز عالی در شب با خاموشی خودکار دارد؛ قابل شارژ با USB است نوع باطری 3.7 ولت 100 میلی آمپر است 60 دقیقه شارژ می شود و 5 دقیقه پرواز می کند.

ریموت کنترل syma S5 مجهز به دکمه‌ی خاموش و روشن، دارای آنتن مرکزی، غلتک حرکت به سمت راست و چپ، دکمه‌ی بازگشت به مبدأ سریع، قابلیت تغییر سرعت، دکمه‌ی روشن کردن چراغ‌ها ، دکمه‌ی بالا و پایین بردن هلیکوپتر و قابلیت کنترل تا 30  متر به کمک ریموت کنترل می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هلی کوپتر سایما S5 SPEED دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی هلی کوپتر ارشاکو هلی کوپتر سایما   syma S5 SPEED 3 CHANNEL REMOTE CONTROL HELICOPTER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هلی کوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
10.5*23*4 سانتی متر
نوع
هلی کوپتر
موتور
دارد
تعداد موتور
2 موتوره
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
3 کانال
باتری
دارد
توضيحات باتری
3.7 ولت 100 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
5 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم