برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هلی کوپتر سایما کنترلی SYMA s39h RC Helicopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هلی کوپتر سایما کنترلی SYMA s39h RC Helicopter کد 19684 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,900,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هلی کوپتر سایما کنترلی SYMA s39h RC Helicopter در بین هلیکوپتر های برند سایما از ابعاد بزرگتری برخوردار است و در اندازه ی 32.5 در 6 در 14.5 سانتیمتر است. این هلی کوپتر مناسب برای افراد 8 سال به بالا است.دارا بودن قابلیت حفظ ارتفاع خودکار از ویژگی های منحصر بفرد سایما s39h است که قابلیت کنترل ساده برای کودکان و افراد مبتدی را فراهم می کند و تیکاف و لندینگ خودکار به همراه ژیروسکوپ 6 محوره دارد که باعث حفظ تعادل و ارتفاع خودکار می شود.کوادکوپتر SYMA s39h دارای سوئیچ 2 سرعته سوئیچینگ حالت پرسرعت و حالت کم سرعت است  و تیک آف/ فرود با یک دکمه به راحتی انجام می دهد مناسب برای استفاده در فضای داخلی است و مجهز به چراغ های LED رنگارنگ است که به هلیکوپتر شما اجازه می دهد حتی در شب پرواز کند.مجهز به باتری های لیتیوم یون 3.7 ولت 350 میلی آمپر ساعتی، قابل شارژ با ظرفیت بالا حدود 50 دقیقه شارژ می شود و حدود 7 دقیقه پرواز را ارائه می دهد.فاصله برد کنترل حدود 30 متر با فرکانس 2.4G است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هلی کوپتر ساینا s39h دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی هلی کوپتر ارشاکو هلی کوپتر سایما کنترلی SYMA s39h RC Helicopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هلی کوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
32.5 در 6 در 14.5 سانتیمتر
نوع
هلی کوپتر
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
حدود 7 دقیقه
مدت زمان شارژ
حدود 50 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم