برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هلی کوپتر دبلیو ال تویز مدل WLtoys V319 Radio Control Helicopter V319

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هلی کوپتر دبلیو ال تویز مدل WLtoys V319 Radio Control Helicopter V319 کد 14069 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قرمز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هلی کوپتر دبلیو ال تویز مدل WLtoys V319 Radio Control Helicopter V319 یک وسیله جذاب و دوست داشتنی برای کودکان بالای 6 سال و بزرگسالان است .هلی کوپتر دبلیو ال تویز تا ارتفاع 10 الی 12 متری به پرواز در می آید و میتوانید آن را با استفاده از یک ریموت کنترل 3.5 کاناله هدایت کنید.
ریموت هلی کوپتر با استفاده از 6 باتری قلمی کار میکند که از ویژگی های آن میتوان به هدایت همزمان چند هلی کوپتر باهم اشاره کرد .خود هلی کوپتر دارای یک باتری لیتیوم - پلیمر است که مدت زمان 40 الی 50 دقیقه زمان نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود و همچنین به مدت 8 الی 10 دقیقه قابلیت پرواز در آسمان را دارد.
هلی کوپتر WLtoys دارای یک مخزن آب است و در حین پرواز میتوانید با استفاده از ریموت کنترل در حال پرواز آب بپاشید. همچنین هلی کوپتر دارای چراغ های LED و چراغ های چشمک زن در اطراف بدنه میباشد و شما میتوانید با استفاده از ریموت آنها را خاموش یا روشن کنید .از دیگر ویژگی های آن میتوان به سه موتور که در دو جهت مختلف حرکت میکنند اشاره کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی هلی کوپتر کنترلی دبلیو ال تویز V319 قرمز را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد هلی کوپتر دبلیو ال تویز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هلی کوپتر دبلیو ال تویز مدل WLtoys V319 Radio Control Helicopter V319 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هلی کوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
18.5x5.11.5 سانتی متر
نوع
هلی کوپتر
موتور
دارد
تعداد موتور
3 عدد
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
3.5 کاناله - کارکرد با 6 عدد باتری قلمی
باتری
دارد
توضيحات باتری
باتری لیتیوم - پلیمری
مدت زمان پرواز
8 الی 10 دقیقه
مدت زمان شارژ
40 الی 50 دقیقه
دوربین
ندارد
ساير توضيحات
دارای فناوری Gyro - دارای مخزن آب - کابل شارژر USB - دارای پره های یدکی - قابل استفاده برای کودکان بالای 6 سال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم