برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HD10 Headphones

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HD10 Headphones کد 8969 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HD10 Headphones حتی ظریف ترین صدا ها را هم بازتولید می کنند و تجربه گوش دادن به موسیقی در یک اتاق کاملا ساکت را در اختیار شما قرار می دهد.
طراحی لوکس و ارگونومیک ب شما اجازه می دهد هر بار تا ساعت ها آن را بپوشید . از انواع فایل های با صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می کند و به دلیل دارا بودن صدای با وضوح بالا در سری های اچ دی 10 غرق در محیطی طبیعی می شوید و می توانید ظرافت های اجراهای موسیقی دلخواهتان را بشنوید.
سری‌های عالی HD10 حتی ظریف ترین صداها را هم بازتولید می‌کنند و تجربه گوش دادن به موسیقی در یک اتاق کاملاً ساکت را در اختیار دوستداران Hi-Fi قرار می‌دهد. طراحی لوکس و ارگونومیک به شما اجازه می دهد هر بار تا ساعت ها آنها را روی سر خود قراردهید و از صدای با کیفیت بالا و MP3 پشتیبانی می‌کنند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد هدفون پاناسونیک RP HD10 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco هدفون پاناسونیک Panasonic RP-HD10 Headphones را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
320 گرم
نوع اتصال
باسیم
رابط
جک 3.5 میلی متری
طول کابل
1.2 متر
امپدانس
18 اهم
فرکانس پاسخ‌گویی
4 هرتز - 50 کیلوهرتز
حساسیت
92 دسی بل / میلی وات
قطر درایور
درایور 50 میلی متری با دیافراگم MLF (پوشش چند لایه ای) و فریم درایور ضد لرزش
حداکثر قدرت ورودی
1500 (*1 IEC)
قطر اسپیکر
50 میلی متری
سایر مشخصات
آداپتور برق (با قطر 6.3 میلی متر) دارد،
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم