برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هدفون بی سیم ان ام سی متروپل NMC Metropole Wireless Headphones

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون بی سیم ان ام سی متروپل NMC Metropole Wireless Headphones کد 14886 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون بی سیم ان ام سی متروپل NMC Metropole Wireless Headphones هدفون Metropole به عنوان معروف ترین مدل های برند NMC شناخته شده است ، طراحی فوق العاده زیبا و جذابی داشته که نظر هر مشتری را بخود جلب می کند. 
از هدفون متروپل می توان به دو صورت بی سیم و با سیم برای اتصال به گوشی همراه ، لب تاپ ، کامپیوتر و پخش کننده های صوتی دیگر استفاده نمود.هدفون NMC Metropole بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد که کیفیت بسیار بالای صدا باعث وجه تمایز از سایر هدفون ها شده است. در سر گوشی های هدفون Metropole بالشتک چرمی و نرم به کار رفته است که مانع از شنیدن صداهای مزاحم محیط اطراف و بیرون می شود و حتی هنگام گوش کردن به موسیقی و موارد دیگر ، هرگز اجازه نمی دهد که صدا در محیط بیرون پخش شود.
هدفون متروپل از طریق بلوتوث و جک 3.5mm به سایر دستگاه ها متصل می شود.
از نقاط قوت در هدفون بی سیم متروپل می توان به عمر بالای باتری اشاره کرد ، که توانایی پخش موسیقی را به میزان 16 ساعت دارد. وزن هدفون حدود 210 گرم می باشد و هنگام استفاده اصلا متوجه سنگینی هدفون نخواهید شد. بوسیله کلید های کم و زیاد ، آهنگ ها را به راحتی می توان جابجا نمود و همچنین با نگه داشتن کلیدها می توان صدا را کم و زیاد نمود.
در ویدیو زیر نمایش ظاهری هدفون بی سیم NMC متروپل را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هدفون بی سیم ان ام سی متروپل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هدفون بی سیم ان ام سی متروپل NMC Metropole Wireless Headphones را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون بی سیم اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
210 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
رابط
جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث
امپدانس
32 اهم
فرکانس پاسخ‌گویی
20 ~ 20000 هرتز
حساسیت
112 دسی‌بل
ورژن بلوتوث
4.1
سایر مشخصات
میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا - طول کابل AUX: برابر با 1 متر- زمان موردنیاز برای شارژ: 2.5 ساعت- زمان پخش موسیقی: تا 16 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم