برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هدفون بی سیم تائوترونیکس تی تی بی اچ 07 TaoTronics TT-BH07 Headphones

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون بی سیم تائوترونیکس تی تی بی اچ 07 TaoTronics TT-BH07 Headphones کد 14882 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون بی سیم تائوترونیکس تی تی بی اچ 07 TaoTronics TT-BH07 Headphones با همراه داشتن هدفون مدل TT-BH07 هنگامیکه پیاده روی و یا ورزش می کنید و حتی زمانیکه نیاز دارید به موسیقی گوش کنید بدون اینکه برای اطرافیان مزاحمت ایجاد کتید ، لذت چشیدن یک حس متفاوت را برای خود رقم بزنید.
اگر به موسیقی علاقه مند هستید و یا حتی در مواقعی که نیاز به مکالمه تلفنی بدون استفاده از تلفن همراه دارید هدفون بی سیم TT-BH07 به عنوان گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. سرگوش های هدفون از جنس سیلیکون می باشد و به راحتی داخل گوش قرار گرفته و هنگام فعالیت های سنگین ورزشی و حتی دویدن هرگز از گوش خارج نخواهد شد.علاوه بر کیفیت صدا ، جذابیت ظاهری و وضوح صدا و شفافیت به ویژگی های مثبت مدل TT-BH07 افزوده است. 
هدفون بی سیم تائوترونیکس بسیار کم وزن و جمع و جور بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند . طراحی بیسیم هدفون به شما اجازه می دهد که در صورتیکه که به گوشی همراه خود نیاز نداشته باشید ، در جیب خود بگذارید و به موسیقی گوش کنید و یا مکالمه خود را انجام دهید.هدفون TaoTronics را می توان با اتصال به یک لب تاپ و یا شارژر ، شارژ نمود. دکمه های کنترل صدا و آهنگ روی کابل طوری طراحی شده است که دسترسی شما را آسان و راحت تر کرده است.
از نقاط قوت هدفون می توان CVC Nois Suppression اشاره نمود ، که به طرز بی عیب و نقصی نویز را حذف کرده و حتی صداهای مزاحمی که از اطراف شنیده می شود را کاهش می دهد.
ظرفیت باتری هدفون بی سیم یکی از مقوله های اصلی است که افراد بیشتر توجه دارند ،توسط هدفون مدل TT-BH07 می توانید بطور مداوم 6 ساعت موسیقی گوش دهید و برای شارژ  2 ساعت زمان نیاز دارید تا هدفون را کاملا شارژ کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی هدفون بی سیم تائوترونیکس TT-BH07 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هدفون بی سیم تائوترونیکس تی تی بی اچ 07 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco هدفون بی سیم تائوترونیکس تی تی بی اچ 07 TaoTronics TT-BH07 Headphones را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون بی سیم اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
24 × 32 × 584 میلی‌متر
وزن
15 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم
رابط
بلوتوث
مقاوم در برابر رطوبت و عرق
دارد
باتری
دارد
نشانگر LED
دارد
ورژن بلوتوث
4.2
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باتری: 2 ساعت
سایر مشخصات
میکروفون . کلید مدیریت میزان صدا . نگهدارنده گردنی . نگهدارنده گوشی., Noise Cancelling Microphone, aptX ، مجهز به فناوری aptX
، مجهز به فناوری CVC Noise Suppression جهت کاهش صداهای مزاحم بیرونی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم