برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هندزفری بلوتوث جبرا استپ وایرلس Jabra Step Wireless Bluetooth Handsfree

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هندزفری بلوتوث جبرا استپ وایرلس Jabra Step Wireless Bluetooth Handsfree کد 14829 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هندزفری بلوتوث جبرا استپ وایرلس Jabra Step Wireless Bluetooth Handsfree استپ وایرلس به شما عزیزان اجازه می دهد تا با کیفیت بسیار عالی موسیقی گوش دهید و بازی کنید و همچنین مکالمه تلفنی با کیفیتی داشته باشید.
قابلیت اتصال توسط بلوتوث محدودیت ها هدفون را کاهش داده و شما امکان می دهد که از آزادی حرکت لذت ببرید. سر گوش های هدفون استپ نرم و قابل انعطاف ساخته شده است و دارای سه اندازه مختلف می باشد.
هندزفری استپ وایرلس از دو پایه پلاستیکی مربعی شکل تشکیل شده که به سر گوشی های بیرون متصل شده و توسط یک کابل ضخیم و لاستیک باهم وصل شده اند. هندزفری بلوتوث جبرا نسبت به سایر هندزفری های سیمی جمع و جور هستند ، همچنین دارای یک گیره می باشد که مانع از بیرون اومدن سر گوش ها در هنگام انجام فعالیت بدنی شدید می شود . آنها می توانند برای مدت طولانی راحت پوشیده شوند و صدایی واضح برای برقراری تماس یا استفاده در اوقات فراغت برای انجام بازی ها فراهم کنند.سیم با روکش لاستیکی که سر گوش ها را کنار هم نگه می دارد، به اندازه ای است که به راحتی در پشت گردن قرار می گیرد.
هندزفری Step Wireless از صدای چشمگیری بهره می برد و باتری هندزفری جبرا تقریبا 4 ساعت مداوم قابلیت گوش دادن به موسیقی و زمان مکالمه را امکان پذیر می کند.
هد ست بلوتوث جبرا قابلیت استفاده هنگام رفت آمد در قطار ، مترو ها ، تمرینات بدنسازی ، فعالیت در فضای باز ، اوقات فراغت یا برقراری تماس تلفنی را دارد به شما امکان می دهد تا بصورت چند منظوره از هندزفری استفاده کنید.
هندزفری جبرا به شما امکان می دهد تلفن خود را در جیب خود داشته باشید درحالیکه می توانید تماس ها و موسیقی خود را مستقیما نزدیک گوش خود کنترل کنید. مدل استپ وایرلس از (A2DP) پشتیبانی می کند ، که امکان پخش صوتی با کیفیت بالا را از طریق بلوتوث فراهم می کند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری هندزفری بلوتوث جبرا استپ وایرلس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  هندزفری بلوتوث جبرا  Step Wireless دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هندزفری بلوتوث جبرا استپ وایرلس Jabra Step Wireless Bluetooth Handsfree را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هندزفری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم