برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هدفون بی سیم آکی ای پی بی 40 Aukey EP-B40 Wirless Headphones

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون بی سیم آکی ای پی بی 40 Aukey EP-B40 Wirless Headphones کد 14819 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون بی سیم آکی ای پی بی 40 Aukey EP-B40 Wirless Headphones اگر بدنبال هدفون بی سیم هستید که علاوه بر طراحی زیبا ، پخش فوق العاده ای داشته باشد و در حالیکه در حال دویدن هستید همچنان در گوش شما باقی بماند ، ما به شما هدفون Aukey EP-B40 معرفی و توصیه می کنیم.
هدفون بی سیم آکی B40 دارای طراحی ارگونومیک می باشد و از نظر ویژگی ظاهری بسیار زیبا به نظر می رسد ، جنس کابل و همچنین محفظه های صدای هدفون از مواد بسیار مرغوب و با کیفیت ساخته شده است.



هدفون Aukey EP-B40 از طریق بلوتوث به تلفن همراه و تبلت بصورت بی سیم متصل می شود که استفاده از هدفون را برای شما آسانتر می کند.هدفون EP-B40 مجهز به بلوتوث با ورژن 4.1 می باشد و از استاندارد های A2DP, AVRCP, HSP, HFP پشتیبانی می کند ، استاندارد A2DP باعث می شود که سیگنال هایی دریافتی از طریق بلوتوث با کیفیت بسیار بالا انتقال یابند و در نهایت صدایی کاملا واضح و رسا به گوش شما می رسد ، اتصال در هدفون EP-B40 بسیار سریع صورت می گیرد و همزمان قابلیت اتصال به دو دستگاه را دارد.
از نقاط قوت B40 می توان به سر گوش های سیلیکونی هدفون اشاره کرد که قابلیت جدا کردن سر و صدای محیط خارجی و حذف نویز های موجود را پس از قرار دادن هدفون در گوش ها را امکان پذیر می سازد.



با استفاده از دکمه های کنترل صدا و دکمه چند منظوره و میکروفون که در سمت چپ نزدیک به دهان تعبیه شده به راحتی می توانید مکالمات تلفنی و پخش صدا را مدیریت کنید ،با فشردن دکمه چند منظوره به شما امکان می دهد که به راحتی تماس را برقرار کنید و حتی جابجایی آهنگ های صوتی را از طریق دکمه ها بسیار راحت امکان پذیر می کند.
از دیگر ویژگی های برجسته می توان به تنظیمات صدا در سه حالت بلند و متوسط و کم اشاره کرد ، سیستم EQ به شما امکان می دهد که بین صداهای زیر و بم ، بیس متعادل و استاندارد را انتخاب نموده و نحوه ی گوش کردن به صدا ها را طبق سلیقه خود تنظیم و سفارشی سازی کرده و صدای مطلوب موسیقی خود را بدست آورید.
هدفون آکی EP-B40 ضد آب است و در مقابل آب و عرق کاملا مقاوم می باشد، و بدلیل مجهز بودن به فناوری IPX4 ، در هر شرایطی از گوش شما در برابر آب و عرق و باران محافظت می کند.
سرگوش های هدفون Aukey مجهز به آهن ربا می باشد و بخاطر وجود آهن ربای مغناطیسی موجود در سر گوش های هدفون ، هنگام استفاده نکردن ، می توان سر گوش ها را روی گردن آویزان کرد و سپس سر گوش ها دور گردن به راحتی به هم می چسبند و ثابت می مانند.



بدیل وزن سبک هدفون ای پی بی 40 به هیچ عنوان متوجه سنگینی و وجود هدفون روی گردن خود نخواهید شد. بعد از اتصال گوشی همراه به هدفون  به میزان 10 متر می توانید از وسیله خود فاصله بگیرید. باتری هدفون مدل EP-B40 از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و به شما امکان می دهد که به صورت مداوم به میزان 8 ساعت به موسیقی گوش دهید ، همچنین دارای یک کابل microUSB می باشد که با صرف زمان به حدود 1.5 ساعت می توانید توسط شارژر یا پاور بانک هدفون خود را شارژ نمایید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی هدفون بی سیم آکی EP-B40 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هدفون بی سیم آکی ای پی بی 40 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هدفون بی سیم آکی ای پی بی 40 Aukey EP-B40 Wirless Headphones را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
13 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم
رابط
بلوتوث
فرکانس پاسخ‌گویی
20-20000 هرتز
مقاوم در برابر رطوبت و عرق
دارد
قطر درایور
8 میلی‌متر
باتری
دارد
نشانگر LED
دارد
محدوده عملکرد
10متر
عمر باتری
حداکثر 8 ساعت
قابلیت پخش موسیقی
دارد
ورژن بلوتوث
4.1
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه
1.5 ساعت
مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استندبای
240 ساعت
سایر مشخصات
- کابل شارژ microUSB - کیسه حمل هدفون - 3 جفت سری هدفون - 3 جفت قلاب تو - گوشی - دفترچه راهنما - دارای استاندارد IPX4 - قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی موبایل - دارای قابلیت مکالمه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم