برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هدفون بی سیم فیلیپس Philips SHB1613 Wireless Headphone

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون بی سیم فیلیپس Philips SHB1613 Wireless Headphone کد 14083 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون بی سیم فیلیپس Philips SHB1613 Wireless Headphone در گوش کردن به موسیقی و صحبت کردن با تلفن در کنار شما خواهد بود .هدفون فیلیپس با استفاده از بلوتوث نسخه 3.0 به دستگاه شما متصل می شود .
همچنین هدفون فیلیپس دارای یک سرگوشی سیلیکونی است تا هنگام قرار گرفتن بر روی گوش راحت تر باشد و کیفیت صدایی که شما می شنوید نیز افزایش یابد .
علاوه بر اینها هدفون SHB1613 دارای یک میکروفون داخلی قدرتمند است تا امکان تماس گرفتن و صحبت کردن را به بهترین شکل برای شما فراهم کند .
مدل SHB1613 در حالت مکالمه به مدت 4 ساعت و حالت استندبای به مدت 120 ساعت روشن خواهد بود و بدون نیاز به شارژ عملکرد عادی خود را خواهد داشت .
با استفاده از درگاه MicroUSB که بر روی هدفون قرار داده شده است می توانید آن را شارژ کنید و برای استفاده مجدد آماده نمایید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Philips SHB1613 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هدفون بی سیم فیلیپسی Philips SHB1613 Wireless Headphone را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون و هدست اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
12x19x58 میلی متر
وزن
7 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم
رابط
بلوتوث
باتری
دارد
نشانگر LED
دارد
محدوده عملکرد
10 متر
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت پخش موسیقی
دارد
مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استندبای
120 ساعت
سایر مشخصات
امکان رد تماس - امکان انتقال تماس - به همراه کابل شارژر - امکان سوئیچ بین مکالمه و موسیقی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم