برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه نبولایزر کودک بیورر Beurer Nebulization JIH50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه نبولایزر کودک بیورر Beurer Nebulization JIH50 کد 10769 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه نبولایزر کودک بیورر Beurer Nebulization JIH50 به دلیل اهمیت استفاده از نبولایزر در درمان بیماری های تنفسی به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن برای کودکان جذاب و راحت تر باشد. نبولایزر در رساندن دارو از طریق دستگاه تنفسی به بدن طراحی شده است تا هم تاثیر بالای دارو و هم سرعت بهبود را افزایش دهد. در حالی که روش درمانی استفاده از نبولایزر بسیار بهتر از روش خوراکی است و تایید شده است ولی استفاده از این ابزار برای کودکان ممکن است راحت نباشد به همین دلیل بیورر سعی کرده است با ظاهری جذاب تر و بهتر از این دستگاه کودکان را برای استفاده از آن متمایل کند.
نبولایزر JIH50 با طراحی زیبا و کودکانه ظاهری جذاب برای کودکان دارد. این محصول برای درمان سرما خوردگی، آسم و بیماری‌ های تنفسی استفاده می‌شود. سیستم خاموشی خودکار دستگاه را پس از مدت زمان معینی خاموش می‌کند. از JIH50 می‌توان از طریق ماسک دهانی برای کودکان و بزرگسالان استفاده کرد. این دستگاه با تبخیر دارو و فشرده سازی هوای خروجی می‌تواند، دارو را مستقیما به ریه‌ها برساند. اگر به یک دستگاه استنشاق دارو با ظاهری جذاب برای کودکان نیاز دارید، بیورر JIH50 انتخابی مناسب است. ویژگی های اصلی و موارد استفاده از نبولایزر بیورر JIH50 به صورت زیر می باشد:
• استنشاق دارو
• سرما خوردگی، آسم و بیماری‌های تنفسی
•  برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا – پائین(
 دو عدد ماسک کودک و بزرگسال
دارای قابلیت ضد عفونی شدن
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه نبولایزر کودک Beurer Nebulization JIH50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه نبولایزر کودک بیورر Beurer Nebulization JIH50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نبولایزر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم