برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer IH50 Nebulizer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه نبولایزر بیورر Beurer IH50 Nebulizer کد 10768 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulizer IH50 ابزاری است برای استنشاق دارو های مایع با حجم و فشار مناسب به صورت گاز که در این حالت تاثیر بیشتر و بهتری نسبت به مصرف خوراکی دارند و همچنین در اغلب بیماران تنفسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. حدود 100 میلیون نفر از مردم جهان از آسم، بیماری مزمن دستگاه تنفس رنج می برند. آسم سبب سرفه یا تنگی مجرای تنفسی می‌شود. سری محصولات نبولایزر به تسکین آسم و دیگر بیماری های مجرای تنفسی مانند برونشیت و ذات الریه کمک می‌کند. سلامت ریه ها در رساندن اکسیژن مورد نیاز بدن به بافت ها و قسمت های مختلف بدن از طریق جریان خون بسیار اهمیت دارد، در صورتیکه دستگاه تنفسی دچار مشکلی باشد سلامت کلی بدن تحت تاثیر قرار می گیرد.
برونش‌ها، برونشیول‌ها و آلوئول‌ها از اجزای مهم هر کدام از ریه‌ها محسوب می‌شوند که در یک بیماری تنفسی ممکن است درگیر شوند. جهت رساندن ذرات نبولایز شده دارو به برونش‌ها، باید این اجزاء به اندازه‌های حداقل 5 تا 10 میکرون تبدیل شوند. برای تأثیر بر برونشیول‌ها باید اجزاء دارو به اندازه 2 تا 6 میکرون کوچک شوند و در صورتیکه این دارو به ذرات حدود نیم تا 2 میکرون تبدیل شوند بر آلوئولها اثر خواهند گذاشت.
برای مقابله با این مشکلات و درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری های تنفسی استفاده از نبولایزر بسیار اهمیت پیدا می کند. این درمان بخصوص در وضعیت‌ هایی مانند برونشیت و آسم شدید بسیار مؤثر بوده و بدلیل سریع بودن تأثیر دارو و جلوگیری از تأثیر دارو بر بافت های دیگر بدن بسیار مورد توجه می‌باشد و با توجه به نوع داروی مصرفی باعث بهبود تهویه، افزایش عملکرد ماهیچه‌ های تنفسی، بهبود استقامت فعالیت‌ های عمومی، جلوگیری از تجمع ترشحات ریوی، بهبود سرفه، پیشگیری از آتلکتازی، کاهش‌ چسبندگی، کمک به بازگشت خون، کاهش درد و کاهش اسپاسم می‌شود. روش های دیگر استفاده از دارو مانند خوراکی و تزریقی برای مشکلات دستگاه تنفس کمتر مؤثر و مورد استفاده می‌باشند.
همچنین کاربرد دیگر نبولایزر برای مرطوب کردن هوای مورد تنفس بیمار می باشد. نبولایزر بیورر مدل IH50 دارای ویژگی هایی است که خرید آن را به خوبی توجیه می کند. این دستگاه مناسب برای درمان لوله تنفسی فوقانی و تحتانی (مناسب برای درمان سرماخوردگی، آسم و سایر بیماری های دستگاه تنفس) به علاوه دارای تکنولوژی ارتعاشی برای تبخیر و جذب سریع دارو را دارد. دیگر ویژگی های نبولایزر IH50 عبارتند از:
ایجاد دوز بالایی از ذرات قابل استنشاق، قدرت تبخیر بالا 0.25ml/min، صدای بسیار کم، تبخیر و جذب سریع و موثر مناسب برای کودکان، کوچک، سبک و کم حجم مناسب برای استفاده در مسافرت، قابلیت ضد عفونی کردن، حاوی قطعه دهانی، ماسک کودک و بزرگسال، کیف حمل مخصوص، منبع تغذیه: 4 عدد باتری قلمی 1.5 ولت (درون جعبه موجود است). محصول طبی، برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا – پائین(.  دو عدد ماسک کودک و بزرگسال
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه نبولایزر Beurer Nebulizer IH50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulizer IH50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نبولایزر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم