برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulize IH40

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulize IH40 کد 10767 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulize IH40 وسیله ای است که برای درمان بسیاری از بیمار ی ها به خصوص بیماری های تنفسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نبولایزر تراپی استنشاق مستقیم دارو به درون ریه می باشد. نبولایزر دستگاهی است که داروی مایع را تبدیل به ذرات ریز می کند، این کار با دو روش انجام می شود.
1- جت نبولایزر که از هوای فشرده برای تشکیل ذرات معلق استفاده می کند. این دستگاه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. جهت رساندن ذرات نبولایز شده دارو به برونش‌ها، باید این ارتیکل‌ها به اندازه‌ های حداقل 5 تا 10 میکرون تبدیل شوند. در این حین ممکن است نام تکنولوژی مش کپ Vibrating Mesh را هم بشونید که این سیستم درواقع ارتیکل‌ها را برای تأثیر بر برونشیول‌ها به اندازه 2 تا 6 میکرون کوچک می کند. مش کپ نبولایزرها با استفاده از یک صفحه با سوراخ‌های میکروسکوپی که باعث کوچک شدن قطرات دارو می‌شوند و استفاده از یک پیزوی کوچک برای پرتاب دارو به این صفحه می‌توانند ذرات دارو را به اندازه 2 تا 6 میکرون کوچک کنند. همچنین این نوع از نبولایزرها معمولا ابعاد بسیار کوچکی دارند که باعث شده تا به‌عنوان نبولایزرهای همراه استفاده شود.
2- اولتراسونیک نبولایزر که از لرزش جهت ایجاد ذرات معلق استفاده می نماید. با ایجاد ذرات معلق، به دارو این امکان داده می شود که به صورت مستقیم از طریق ماسکی که متعلق به خود دستگاه است و روی بینی و دهان بیمار قرار می گیرد به ریه ها فرستاده شود. جذب دارو از ریه ها سریع تر و بسیار کار آمد تر از جذب آن از طریق خوردن دارو می باشد. با اینکه میزان و دوز دارو وقتی که از طریق نبولایزر به بیمار داده می شود کمتر از میزان و دوز دارو در حالت خوراکی داده می شود ولی در حالتی که از نبولایزر استفاده می شود تاثیر دارو بیشتر و بهتر است. در حالت کلی ویژگی های اصلی و مهم نبولایزر به شرح زیر می باشد.
• استنشاق دارو
• سرما خوردگی، آسم و بیماری‌های تنفسی
•  برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا – پائین(
 دو عدد ماسک کودک و بزرگسال
دارای قابلیت ضد عفونی شدن
 ظرفیت نبولایزیشن: 0.4 میلی‌لیتر در دقیقه
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه نبولایزر Beurer Nebulize IH40 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulize IH40 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نبولایزر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
روش درمانی
استنشاق دارو
کاربرد
سرما خوردگی، آسم و بیماری‌های تنفسی
تایمر
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
صفحه نمایش
ندارد
شدت قابل تنظیم
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ضدعفونی کننده- ظرفیت نبولایزیشن: 0.4 میلی‌لیتر در دقیقه- برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا - پائین)- دو عدد ماسک کودک و بزرگسال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم