برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulization IH25/1

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulization IH25/1 کد 10766 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulization IH25/1 ابزاری مناسب برای مراقبت های پزشکی در بیمارستان ها و یا در منازل است که برای رساندن دارو به قسمت های مختلف بدن از طریق تنفس می باشد. نبولایزر در موارد مختلفی به خصوص وقتی که مشکلات تنفسی گریبان گیر هستند به کار برده می شود. در وضعیت‎ هایی مانند برونشیت، آسم شدید، سرماخوردگی و یا بیماری‎ های تنفسی، این نبولایزر است که با فشار و حجم مناسب دارو را به بدن می رساند و این کار از طریق رساندن دارو به حالت گاز می باشد، در اینصورت قدرت جذب بالا بوده و سرعت بهبودی هم بیشتر خواهد بود.
عملکرد نبولایزر به این صورت است که هوای فشرده به عناصر ریز تبدیل و از طریق لوله هوا و نازل در دستگاه قابل استنشاق می‌گردد. این دستگاه جهت درمان از طریق مجرای تنفسی فوقانی (حفره بینی، حلق، حنجره) و تحتانی ( نای، نایژه، ریه) می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول قابلیت ضدعفونی و تولید نسبت بالا از ذرات قابل استنشاق، تکنولوژی اسپری هوای فشرده را دارا می‌باشد. در تکنولوژی اسپری هوای فشرده جریان هوا از طریق لوله و نازل وارد دستگاه و با دارو می‌آمیزد سپس به عناصر بسیار ریز و فشرده به صورت اسپری تبدیل و قابل استنشاق می‌گردد.
به صورت خلاصه می توان ویژگی های کلی زیر را برای یک نبولایزر معرفی کرد از جمله: رساندن دارو به قسمت‎ های مختلف دستگاه تنفس از طریق استنشاق - قابلیت ضد عفونی - تکنولوژی اسپری هوای فشرده - تولید نسبت بالا از ذرات قابل استنشاق است. دستگاه IH25/1 مناسب درمان لوله تنفسی فوقانی و تحتانی بر اثر سرماخوردگی، آسم، بیماری های لوله تنفسی است، همچنین امکان ضد عفونی کردن مجاری تنفسی و مرطوب کردن هوای تنفسی و دستگاه تنفسی برای بیمار مهیا می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه نبولایزر Beurer Nebulization IH25/1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه نبولایزر بیورر Beurer Nebulization IH25/1 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید نبولایزر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
روش درمانی
تبخیر دارو
کاربرد
درمان برونژیت و ذات الریه
تایمر
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
شدت قابل تنظیم
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا - پائین)- پوسته مه آلود (ذخیره) برای استنشاق بهتر- دارای قابلیت ضد عفونی شدن- ابعاد: 16.6 × 14.1 × 14.8 سانتی‌متر - دهانی- ماسک بزرگسالان- ماسک کودکان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم